پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • تسهیل و ایجاد امنیت برای ورود سرمایه‌گذاران | تلاش برای ایجاد زندگی مطلوب، اولویت کاری من است
    05 شهریور 1396 - 10:09
    شناسه : 80923
    0

    نائب رئیس شورای اسلامی شهر لاهیجان گفت: دغدغه اصلی من، پرداخت حقوق و مزایای پرسنل زحمتکش شهرداری است. به گزارش «بامردم»، دکتر حجت طیران در مراسم تجلیل از اعضای چهارمین دوره شورای اسلامی شهر، ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی خصوصاً شهدای دولت و بزرگوارانی چون شهید رجایی و […]

    پ
    پ

    نائب رئیس شورای اسلامی شهر لاهیجان گفت: دغدغه اصلی من، پرداخت حقوق و مزایای پرسنل زحمتکش شهرداری است.

    حجت طیران نائب رییس شورا لاهیجان 2 - تسهیل و ایجاد امنیت برای ورود سرمایه‌گذاران | تلاش برای ایجاد زندگی مطلوب، اولویت کاری من است - تسهیل

    به گزارش «بامردم»، دکتر حجت طیران در مراسم تجلیل از اعضای چهارمین دوره شورای اسلامی شهر، ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی خصوصاً شهدای دولت و بزرگوارانی چون شهید رجایی و شهید باهنر، روز کارمند را به کلیه کارمندان و مدیران شهرستان لاهیجان به ویژه کارکنان زحمتکش شهرداری لاهیجان تبریک گفت .
    وی با بیان اینکه در اولین روز کاری رسمی خود، با حضور در مزار شهدا با شهدا تجدید میثاق کردیم و امیدوارم در راه و مسیر آن عزیزان باشیم و شرمنده شهدا و خانواده آنان نشویم ، افزود : به عنوان عضو شورای شهر لاهیجان، سه اولویت کاری را برای خود در نظر گرفته ام، تسهیل و ایجاد امنیت برای ورود سرمایه گذاران اولویت اول من است.

    نائب رئیس شورای شهر لاهیجان گفت: نیاز است برای ورود سرمایه گذاران، تسهیلاتی در نظر بگیریم و امیدواریم با تدابیر مسئولین لاهیجان و استان این تسهیلات فراهم شود.
    وی موضوع پسماند را اولویت بعدی خود عنوان کرد و افزود: می‌توان با مدیریت درست استفاده مناسبی از این طلای کثیف داشته باشیم و با ایجاد صنایع تبدیلی و ارزش افزوده، منفعت برای شهر کسب کنیم .
    دکتر طیران ، ایجاد امکانات رفاهی و تفریحی را اولویت سوم خود عنوان کرد و تصریح کرد: دغدغه اصلی من، قبل از هر چیز ، پرداخت حقوق و اضافه کار پرسنل زحمتکش شهرداری است و امیدواریم این مشکل حل شود و بعد از آن به اولویت ها رسیدگی خواهد شد.

    وی این نشست را مثبت ارزیابی کرد و اظهار داشت: مطمئناً اخوت و مودت بین ما و اعضای دور قبلی بیشتر خواهد شد.

     

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.