سه‌شنبه, 4 اردیبهشت 1403 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41412 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد دیدگاهها : 2371×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • فرزند لاهوتی از گزینه های شهرداری چاف و چمخاله خط خورد
    05 شهریور 1396 - 22:17
    شناسه : 81217
    0

    ظهر امروز دو خبر از شهرهای کومله و چاف و چمخاله لنگرود با حواشی بسیاری همراه بود. خبر نخست اینکه فریبرز لاهوتی سرپرست شهرداری کومله و خبر دوم مربوط به فرزند ارشد مهرداد لاهوتی ، نماینده مردم لنگرود بود.   یک منبع آگاه در گفت و گو با تابناک اظهار کرد: سرپرستی فریبرز لاهوتی در […]

    پ
    پ

    ظهر امروز دو خبر از شهرهای کومله و چاف و چمخاله لنگرود با حواشی بسیاری همراه بود.

    خبر نخست اینکه فریبرز لاهوتی سرپرست شهرداری کومله و خبر دوم مربوط به فرزند ارشد مهرداد لاهوتی ، نماینده مردم لنگرود بود.
     نماینده لنگرود 4 - فرزند لاهوتی از گزینه های شهرداری چاف و چمخاله خط خورد - چاف
    یک منبع آگاه در گفت و گو با تابناک اظهار کرد: سرپرستی فریبرز لاهوتی در شهرداری کومله صحت ندارد و ایشان تنها یکی از گزینه های موجود بودند.
    وی ادامه داد: علی شفیعی ، شهردار منتخب دوره چهارم شورای این شهر تا زمان معرفی شهردار جدید به فعالیت خود به عنوان سرپرست شهرداری به فعالیت خود ادامه خوهد داد.
    کمیل لاهوتی شهردار چاف و چمخاله نخواهد شد!
    اما خبر دومی که امروز سر و صدای زیادی را به پا کرد ، معرفی کمیل لاهوتی فرزند ارشد مهرداد لاهوتی به عنوان شهردار منتخب شورای پنجم چاف و چمخاله بود که بلافاصله با مخالفت شدید مهرداد لاهوتی نماینده این شهر مواجه شد.
    یاسر فرجود ، رییس شورای شهر چاف و چمخاله در گفت و گو با تابناک اظهار کرد: انتخاب کمیل لاهوتی بدون هماهنگی با نماینده محترم شهرستان لنگرود بود و شورای منتخب مردم از حق قانونی خود برای انتخاب شهردار استفاده کردند که این موضوع بلافاصله با واکنش مهندس لاهوتی مواجه شد.
    فرجود اضافه کرد: با توجه به توصیه نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی ، آقای کمیل لاهوتی از بین گزینه های تصدی شهرداری چاف و چمخاله کنار گذاشته شدند که شورای جدید به زودی فرد دیگری را معرفی خواهد کرد.

    تابناک اضافه می کند ؛ اگرچه انتخاب شهردار از حق قانونی شوراهای شهر است و کمیل لاهوتی نیز گزینه شورای پنجم شهر چاف و چمخاله بود ، اما مهرداد لاهوتی نماینده مردم شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی برای جلوگیری از سوتفاهم ها در این خصوص فرزند خود را مجبور شد تا قربانی کند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.