جمعه, 14 اردیبهشت 1403 Friday, 3 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41541 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2375×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • تیم گیلان قهرمان مسابقات چهارجانبه کیک بوکسینگ بانوان شد
    06 شهریور 1396 - 0:53
    شناسه : 81360
    0

    تیم گیلان با حضور ۵۱ ورزشکار در مسابقات چهارجانبه کیک بوکسینگ بانوان، قهرمان این رقابت ها شد. به گزارش «بامردم» به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جو.انان گیلان، مسابقات چهارجانبه کیک بوکسینگ بانوان به مناسبت هفته دولت با قهرمانی تیم گیلان در رشت پایان یافت. نائب رئیس هیات ورزش های رزمی گیلان […]

    پ
    پ

    تیم گیلان با حضور ۵۱ ورزشکار در مسابقات چهارجانبه کیک بوکسینگ بانوان، قهرمان این رقابت ها شد.

    چهارجانبه کیک بوکسینگ بانوان - تیم گیلان قهرمان مسابقات چهارجانبه کیک بوکسینگ بانوان شد -

    به گزارش «بامردم» به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جو.انان گیلان، مسابقات چهارجانبه کیک بوکسینگ بانوان به مناسبت هفته دولت با قهرمانی تیم گیلان در رشت پایان یافت.

    نائب رئیس هیات ورزش های رزمی گیلان درباره این رقابت ها توضیح داد: این مسابقات زیر نظر فدراسیون ورزش های رزمی در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در استایل «های لایت کنتاکت» و «فول کنتاکت» با حضور استان های گیلان، تهران، البرز و مازندران در مجموعه ورزشی عقاب المپیک رشت برگزار شد.

    مونا شفیع نژاد با بیان اینکه مژگان شعبانی نماینده سبک WKA این رقابت ها را عهده دار بود افزود: از مجموع ۷۵ شرکت کننده در این مسابقات ۵۱ بانوی رزمی کار از استان گیلان حضور داشتند.

    وی در ادامه تصریح کرد: این مسابقات در یک نوبت و با حضور هشت داور از چهار استان برگزار شد که در مجموع این دیدارها، گیلان به مقام اول دست یافت و مازندران و تهران نیز به ترتیب مقام های دوم و سوم را کسب کردند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.