شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • ماجرای روبان بنفش افتتاحیه و واکنش نماینده لاهیجان!
    06 شهریور 1396 - 7:56
    شناسه : 81366
    0

    نماینده مردم لاهیجان در مراسم بهره‌برداری از پروژه‌های این شهرستان وقتی با روبان بنفش افتتاحیه مواجه شد از بریدن آن امتناع کرد! بر اساس شینده‌های خبرنگار «بامردم»، روز گذشته در چهارمین روز از هفته دولت و در مراسم افتتاحیه پروژه‌های بخش مرکزی شهرستان لاهیجان ذبیح الله نیکفر نماینده این شهرستان وقتی با روبان بنفش (رنگ […]

    پ
    پ

    نماینده مردم لاهیجان در مراسم بهره‌برداری از پروژه‌های این شهرستان وقتی با روبان بنفش افتتاحیه مواجه شد از بریدن آن امتناع کرد!

    بنفش نیکفر - ماجرای روبان بنفش افتتاحیه و واکنش نماینده لاهیجان! - بنفش

    بر اساس شینده‌های خبرنگار «بامردم»، روز گذشته در چهارمین روز از هفته دولت و در مراسم افتتاحیه پروژه‌های بخش مرکزی شهرستان لاهیجان ذبیح الله نیکفر نماینده این شهرستان وقتی با روبان بنفش (رنگ انتخاباتی دکتر روحانی و نماد دولت تدبیر و امید) مواجه می‌شود از بریدن آن امتناع کرده و آن را به فرد دیگری می‌سپارد!

    گفته می‌شود وقتی نیکفر از بریدن روبان امتناع می‌کند به آرامی در گوش اطرافیان می‌گوید که روبان این افتتاحیه بنفش است برایش حرف درست می‌کنند و سوژه خواهد شد!

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.