یکشنبه, 9 اردیبهشت 1403 Sunday, 28 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41469 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • بهره برداری از هشت طرح توسعه عمران شهری کلاچای
    06 شهریور 1396 - 13:04
    شناسه : 81437
    0

    در پنجمین روز از هفته مبارک دولت و با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان اداره ها و نهادهای شهرستان رودسر و بخش کلاچای 8 طرح توسعه عمران شهری ویژه شهرداری کلاچای گشایش و مورد بهره برداری قرار گرفت. شهردار کلاچای در مراسم افتتاح نمادین و متمرکز پروژه روکش آسفالت خیابان امام خمینی (ره) میزان […]

    پ
    پ

    در پنجمین روز از هفته مبارک دولت و با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان اداره ها و نهادهای شهرستان رودسر و بخش کلاچای 8 طرح توسعه عمران شهری ویژه شهرداری کلاچای گشایش و مورد بهره برداری قرار گرفت.

    adsad - بهره برداری از هشت طرح توسعه عمران شهری کلاچای - افتتاح
    شهردار کلاچای در مراسم افتتاح نمادین و متمرکز پروژه روکش آسفالت خیابان امام خمینی (ره) میزان سرمایه گذاری برای انجام این پروژه ها را که اعتبار آن از محل منابع استانی، ملی، شهرداری و بخش خصوصی تامین و هزینه شده 4میلیاردو 290میلیون تومان اعلام کرد.
    به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی شهرداری کلاچای، حسین بائوج لاهوتی این طرح ها را شامل پایانه مسافربری با اعتبار دو میلیارد و 700میلیون تومان از محل منابع شهرداری و بخش خصوصی، احداث ایستگاه آتش نشانی که اعتبار آن به طور کامل از محل منابع ملی تامین شده که با اعتبار یک میلیارد تومان در حال انجام است که در فاز نخست 250میلیون تومان اعتبار تخصیص و هزینه شده است.
    وی ساخت ایستگاه آتش نشانی را یکی از پروژه های مهم در این شهر ذکر و ابراز امیدواری کرد بر اساس برنامه زمانبندی تکمیل و مورد بهره برداری کامل قرار گیرد.
    شهردار کلاچای دیگر طرح های افتتاحی این شهرداری را روکش آسفالت خیابان ها و کوچه ها ذکر و بیان داشت :از محل اعتبارات تملک دارایی ها و از منابع شهرداری 17کوچه و خیابان مشمول پروژه اجرای آسفالت قرار گرفتند که 250میلیون تومان آن از منابع تملک دارایی ها و 800 میلیون تومان از منابع شهرداری تامین و هزینه شده است.
    بائوج لاهوتی تجهیز پارک کودک با اعتبار 100میلیون تومان و طرح هدایت و جمع آوری آب های سطحی را از دیگر طرح هایی ذکر کرد که از سوی شهرداری اجرایی، عملیاتی و مورد بهره برداری قرار گرفت.
    وی در خاتمه سخنان خود از مسئولان استانی، شهرستانی و نیز اعضای شورای اسلامی دوره چهارم که در طول چهار سال در تحقق و اجرای طرح ها همکاری و مشارکت با مجموعه مدیریت شهری داشتند تشکر و ابراز امیدواری کرد در دوره پنجم شورا شاهد توسعه، پیشرفت و آبادانی بیشتر در این شهر باشیم.
    دوم تا هشتم شهریور هفته دولت نامگذاری شده است.
    شهر کلاچای با جمعیتی بالغ بر 12هزار نفر در 80کیلومتری شرق مرکز استان گیلان قرار دارد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.