جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41360 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • شهردار رانکوه به عنوان مدیر نمونه شهرستان املش معرفی شد
    07 شهریور 1396 - 9:55
    شناسه : 81700
    0

    امین رشیدی نژاد شهردار پرتلاش رانکوه در مراسم تقدیر و تجلیل از مدیران و کارمندان نمونه‌ی شهرستان املش بعنوان مدیر نمونه شهرستان معرفی شد. به گزارش «بامردم»، پس از تقدیر استاندار گیلان و امام جمعه املش و دیگر مسئولین از امین رشیدی نژاد شهردار پرتلاش رانکوه، اینبار همزمان با هفته دولت به پاس تلاش ها […]

    پ
    پ

    امین رشیدی نژاد شهردار پرتلاش رانکوه در مراسم تقدیر و تجلیل از مدیران و کارمندان نمونه‌ی شهرستان املش بعنوان مدیر نمونه شهرستان معرفی شد.

    رشیدی نژاد مدیر نمونه املش 1 - شهردار رانکوه به عنوان مدیر نمونه شهرستان املش معرفی شد - املش

    به گزارش «بامردم»، پس از تقدیر استاندار گیلان و امام جمعه املش و دیگر مسئولین از امین رشیدی نژاد شهردار پرتلاش رانکوه، اینبار همزمان با هفته دولت به پاس تلاش ها و زحماتش به عنوان مدیر نمونه شهرستان املش معرفی و توسط فرماندار این شهرستان از وی تقدیر شد.

    در قسمتی از تقدیرنامه اهدایی از سوی فرماندار شهرستان املش خطاب به امین رشیدی نژاد آمده است:

    بدینوسیله ضمن قدردانی از زحمات ارزنده و شایسته جنابعالی در اجرای اهداف سازمانی و خدمت رسانی به مردم عزیز، انتخاب شما را به عنوان مدیر نمونه شهرستان در سال 1396 سالی که به رهنمود رهبر معظم انقلاب اسلامی به نام سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال  مزین گردید، اعلام داشته و توفیق جنابعالی را در ارائه خدمات ارزنده تر و مطلوبتر به مردم در سایه عمل به منویات حضرت امام (ره)، مقام معظم رهبری(مدظله) و همچنین تحقق اهداف و سیاست های دولت تدبیر و امید را از خداوند سبحان مسئلت دارم.

     «بامردم» انتخاب شایسته شهردار رانکوه به عنوان مدیر نمونه شهرستان املش را تبریک عرض نموده و برای ایشان توفیق روز افزون و علو درجات آرزومند است.

    رشیدی نژاد مدیر نمونه املش 2 - شهردار رانکوه به عنوان مدیر نمونه شهرستان املش معرفی شد - املش

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.