جمعه, 7 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41453 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • عزم قوه قضائیه در کمک به دولتمردان جهت تحقق شعار سال
    07 شهریور 1396 - 10:58
    شناسه : 81737
    0

    رئیس کل دادگستری استان گیلان با اشاره به تاکیدات رئیس قوه قضائیه در کمک به دولت، دستگاه قضایی استان را یار و یاور دستگاه‌های اجرایی دانست و از عزم قوه قضائیه در کمک به دولتمردان به منظور تحقق شعار امسال یعنی افزایش تولید و ایجاد اشتغال خبر داد. به گزارش ایسنا منطقه گیلان، احمد سیاوش‌پور […]

    پ
    پ

    رئیس کل دادگستری استان گیلان با اشاره به تاکیدات رئیس قوه قضائیه در کمک به دولت، دستگاه قضایی استان را یار و یاور دستگاه‌های اجرایی دانست و از عزم قوه قضائیه در کمک به دولتمردان به منظور تحقق شعار امسال یعنی افزایش تولید و ایجاد اشتغال خبر داد.

    پور - عزم قوه قضائیه در کمک به دولتمردان جهت تحقق شعار سال - دولتمردان

    به گزارش ایسنا منطقه گیلان، احمد سیاوش‌پور در ششمین نشست شورای قضایی استان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر فرا رسیدن هفته دولت را به همه خدمتگزارن نظام در دستگاه‌های اجرایی کشور تبریک گفت و برای آنان در مسیر اجرای منویات مقام معظم رهبری و تحقق اهداف عالیه نظام آرزوی موفقیت کرد .

    وی با اشاره به تاکیدات رئیس قوه قضائیه در کمک به دولت، دستگاه قضایی استان را یار و یاور دستگاه‌های اجرایی دانست و از عزم قوه قضائیه در کمک به دولتمردان به منظور تحقق شعار امسال یعنی افزایش تولید و ایجاد اشتغال خبر داد .

    رئیس کل دادگستری استان گیلان از همه اعضای شورای قضایی خواست تا با تمرکز بر مقوله تولید و اشتغال به افزایش سرمایه گذاری و ایجاد رونق در کسب و کار استان کمک کنند.

    سیاوش پور با اشاره به آغاز به کار دور جدید شوراهای اسلامی شهر و روستا ضمن تاکید بر لزوم برخورداری از ثبات در مدیریت شهری، خواستار نگاهی جامع و بلندمدت در برنامه‌ریزی‌ها توسط اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا شد.

    وی در پایان خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی استان در راستای انجام وظایف ذاتی خود، بر عملکرد همه دستگاه‌ها نظارت می کند تا متضمن حفظ حقوق عامه در جامعه باشد

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.