×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 16 خبر

فرمانده سابق انتظامی استان با اشاره به کاهش ۱۳ درصدی آمار سرقت های استان در سال ۹۶ و ثابت ماندن این آمار در سال ۹۶، خاطرنشان کرد: درصد زیادی از سارقان متعلق به استان های همجوار هستند.

257 - کاهش ۱۳ درصدی آمار سرقت‌های استان گیلان در سال ۹۶ - سرقت
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار” محمدرضا میرحیدری” در نشست جمع بندی نظارت تخصصی فرماندهی انتظامی استان گیلان با حضور جانشین فرمانده ناجا با بیان اینکه این استان صاحب ۲ میلیون و ۵۲۴ هزار نفر جمعیت، ۱۴ هزار و ۴۲ کیلومتر مساحت، ۱۶ شهرستان، ۴۳ بخش و ۴۹ شهر است، اظهار داشت: ۱۲۳ مقر انتظامی در سطح استان به مردم خدمت رسانی می کنند.
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه کمتر از ۱۰ درصد جمعیت استان اهل تسنن و کمتر از یک درصد ارامنه هستند، تصریح کرد: در گیلان همگرایی قابل توجهی میان مذاهب مختلف وجود دارد.
وی با تاکید بر اینکه تقدیم ۲۰ شهید پاک مدافع حرم به اسلام، ولایتمداری و دین محوری مردم گیلان را عیان می کند، خاطرنشان کرد: علمای بزرگ گیلان از دیرباز برای پیروزی نهضت اسلامی مبارزه کرده اند.
فرمانده انتظامی سابق استان گیلان، بیکاری، مواد مخدر و کم آبی را از معضلات و نگرانی های استان دانست و اضافه کرد: همه دستگاه ها در کنار هم باید برای رفع شدن این معضلات تلاش کنند.
سردار میرحیدری با بیان اینکه توجه به فضاهای ورزشی استان گیلان تا امروز به خوبی از سوی مسئولان صورت نگرفته است، اظهار داشت: وضعیت ورزشگاه های استان فاصله زیادی با شرایط مطلوب دارد.
این مقام انتظامی با اشاره به شناسایی ۱۲۵ محله آلوده به مواد مواد مخدر در استان تصریح کرد: کنترل مبادی ورودی و تقویت ایست بازرسی در گلوگاه های استان می تواند نقش موثری در مبارزه با مواد مخدر داشته باشد.
وی با اشاره به کاهش ۱۳ درصدی آمار سرقت های استان در سال ۹۶ و ثابت ماندن این آمار در سال ۹۶، خاطرنشان کرد: درصد زیادی از سارقان استان متعلق به استان های همجوار هستند.
فرمانده انتظامی استان گیلان با تاکید بر تلاش شبانه روزی پلیس برای برقرای نظم و امنیت در جامعه، بیان داشت: خدمت به مردم شیرین ترین رسالت و بالاترین توفیق است./

برچسب ها : , ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.