شنبه, 8 اردیبهشت 1403 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41464 تعداد نوشته های امروز : 11 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • امنیت مردم پایه در سایه تعامل با بخش‌های مختلف حاصل می‌شود‌ | پلیس بازوی توانمند ولایت است
    07 شهریور 1396 - 13:31
    شناسه : 81815
    0

    فرمانده انتظامی استان با تاکید بر اینکه امنیت پایدار امنیتی است که در درون مردم شکل بگیرد، اظهار داشت: امنیت مردم پایه در سایه تعامل با بخش های مختلف و مشارکت ناشی از آن، حاصل می شود‌. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار”محمد رضا اسحاقی” در آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان گیلان […]

    پ
    پ

    تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان گیلان - امنیت مردم پایه در سایه تعامل با بخش‌های مختلف حاصل می‌شود‌ | پلیس بازوی توانمند ولایت است - امنیتفرمانده انتظامی استان با تاکید بر اینکه امنیت پایدار امنیتی است که در درون مردم شکل بگیرد، اظهار داشت: امنیت مردم پایه در سایه تعامل با بخش های مختلف و مشارکت ناشی از آن، حاصل می شود‌.

    رضا اسحاقی - امنیت مردم پایه در سایه تعامل با بخش‌های مختلف حاصل می‌شود‌ | پلیس بازوی توانمند ولایت است - امنیت
    به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار”محمد رضا اسحاقی” در آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان گیلان خدمت به مردم فرهنگ دوست و ولایتمدار گیلان را یک توفیق الهی دانست و اظهار داشت: فرصت خدمتگزاری به این مردم، فرصت گرانبهایی است.
    این مقام انتظامی با بیان اینکه فرمانده انتظامی پیشین گیلان در حوزه های عملیاتی و اجرایی توفیقات زیادی به دست آورده است، تصریح کرد: توفیقات فرهنگی و اجتماعی و تعامل سردار میرحیدری با اقشار مختلف مردم، مسئولیت فرماندهی استان را سنگین خواهد کرد.
    وی با اشاره به اینکه امنیت یک تولید جمعی است، خاطرنشان کرد: همه مسئولین و بخش های مختلف باید برای تامین امنیت دست به دست هم بدهند.
    فرمانده انتظامی استان گیلان با تاکید بر اینکه امنیت پایدار امنیتی است که در درون مردم شکل بگیرد، اظهار داشت: امنیت مردم پایه در سایه تعامل با بخش های مختلف و مشارکت ناشی از آن، حاصل می شود‌.
    سردار اسحاقی با اشاره به اینکه آثار پلیس در همه بخش های زندگی مردم پیداست، بیان داشت: خدمت رسانی به مردم؛ یک افتخار بزرگ است‌.
    این مقام انتظامی با تاکید بر اینکه به لطف زحمات سردار میرحیدری، بستر خدمت رسانی در استان هموار است، اشاره داشت: با وفاق و همدلی می توان به دستاوردهای بزرگی رسید.

    میرحیدری - امنیت مردم پایه در سایه تعامل با بخش‌های مختلف حاصل می‌شود‌ | پلیس بازوی توانمند ولایت است - امنیت

    پلیس بازوی توانمند ولایت است
    فرمانده سابق انتظامی استان با بیان اینکه حراست از ارزش ها، سرلوحه امور نیروی انتظامی است، اظهار داشت: پلیس بازوی توانمند ولایت است.
    به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار” محمدرضا میرحیدری” در آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان که با حضور جانشین فرمانده ناجا، استاندار گیلان و جمعی از مسئولان کشوری و لشکری با بیان اینکه حراست از ارزش ها، سرلوحه امور نیروی انتظامی است، اظهار داشت: پلیس بازوی توانمند ولایت است.
    وی فرمانده جدید انتظامی استان را پیشکسوت دوران جهاد و شهادت دانست و اضافه کرد: سردار اسحاقی از نیروهای ارزشمند اسلام و انقلاب است‌.
    سردار میرحیدری با اشاره به اینکه مردم گیلان مومن، انقلابی و ولایتمدار هستند، تصریح کرد: عزت و سربلندی گیلان، مایه عزت و سربلندی کشور است‌.
    این مقام انتظامی با تاکید بر همدلی میان دستگاه های انتظامی، امنیتی و فرهنگی در استان، خاطرنشان کرد: هر توفیقی که در این دوران حاصل شده نتیجه این همدلی و غیرت و همیت کارکنان انتظامی و مردم بوده است.
    وی با اشاره به تعامل نزدیک پلیس و استانداری گیلان، اظهار داشت: در این دو سال دو انتخابات با شکوه هر چه تمام تر در آرامش و امنیت برگزار شد‌.
    سردار میرحیدری خدمت به مردم را یک تکلیف الهی عنوان کرد و افزود: عزم جدی برای عمل به منویات مقام معظم رهبری بسیاری از مسائل و دغدغه ها را برطرف می سازد.
    این مقام انتظامی با تاکید بر اینکه روحیه جهادی زمینه ساز خدمت صادقانه است، خاطرنشان کرد: فرزندان ملت در لباس نیروی انتظامی، تا آخرین نفس سرباز اسلام و انقلاب هستند‌.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.