پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • چهل و هشتمین جلسه پاتوق فیلم و فیلمنامه لاهیجان برگزار می‌شود
    07 شهریور 1396 - 17:14
    شناسه : 81875
    0

    چهل و هشتمین جلسه پاتوق فیلم و فیلمنامه کوتاه انجمن سینمای جوان لاهیجان روز چهارشنبه هشتم شهریور راس ساعت پنج عصر در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان برگزار می شود. در این جلسه قرار است از دو انیمیشن کوتاه (پیش خدمت ) و (درخت کهنسال) از ساخته های فرنوش عابدی از […]

    پ
    پ

    چهل و هشتمین جلسه پاتوق فیلم و فیلمنامه کوتاه انجمن سینمای جوان لاهیجان روز چهارشنبه هشتم شهریور راس ساعت پنج عصر در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان برگزار می شود.

    در این جلسه قرار است از دو انیمیشن کوتاه (پیش خدمت ) و (درخت کهنسال) از ساخته های فرنوش عابدی از انیمیشن سازان برجسته کشور با حضور فیلمنامه نویس این آثار استاد محمد رضا عابدی به نمایش گذاشته شود و مورد نقد و بررسی قرار گیرد .

    از جوایز دریافت شده توسط انیمیشن کوتاه (پیشخدمت) میتوان به بهترین انیمیشن سی وسومین جشنواره فیلم کوتاه تهران، بهترین انیمیشن در جشنواره الچه اسپانیا، بهترین انیمیشن کوتاه جشنواره فیلم مستقل لندن و …. و جوایز دریافت شده توسط انیمشن کوتاه (درخت کهنسال ) به بهترین فیلم انیمیشن چهارمین جشنواره «کرایوى راگ» اکراین، دریافت جایزه سوم در بیست و دومین دوره جشنواره فیلم Faludi Ferenc که در شهر بوداپست مجارستان، بهترین انیمیشن کوتاه را از چهاردهمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های مستقل رم و …. اشاره کرد.

    از برنامه های دیگر این جلسه میتوان به قرائت و نقد و بررسی فیلمنامه کوتاه اشاره کرد .

    مسئولیت برگزاری جلسات بر عهده نواب محمودی از فیلمسازان و مدرسان فعال و مجرب این دفتر می باشد.

     حضور برای تمامی علاقمندان رایگان می باشد.

     

     

     

    @lahijaniycs♦️

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.