شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • پیام خداحافظی سید رضی فلاح چای عضو سه دوره شورای شهر لاهیجان
    07 شهریور 1396 - 19:17
    شناسه : 81965
    0

    پیام خداحافظی سید رضی فلاح چای عضو سه دوره شورای شهر لاهیجان خداوند قادر ومتعال را شاکرم که به اینجانب توفیق عنایت فرمود تا برهه ای از دوران عمر خویش را به عنوان خدمتگزاری کوچک برای مردمان بزرگ شهر پرآوازه لاهیجان سپری نمایم. از این بابت برخود می بالم وبه آن افتخار می کنم . […]

    پ
    پ

    پیام خداحافظی سید رضی فلاح چای عضو سه دوره شورای شهر لاهیجان

    خداوند قادر ومتعال را شاکرم که به اینجانب توفیق عنایت فرمود تا برهه ای از دوران عمر خویش را به عنوان خدمتگزاری کوچک برای مردمان بزرگ شهر پرآوازه لاهیجان سپری نمایم. از این بابت برخود می بالم وبه آن افتخار می کنم .

    خداوند متعال بیش از هرکسی شاهد است که در این خدمتگزاری و مسئولیت خطیر محوله از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکرده ام و همواره فقط به خشنودی و رضایت پروردگار اندیشیده ام و اهتمام خویش را در حسن انجام امور و وظایف محوله با هدف موفقیت وکسب نتایجی که موجبات رضایت خداوند وشهروندان عزیز و بزرگوار باشد بکارگرفته ام .

    اطمینان دارم که اگر نبود لطف و عنایت پروردگار و همکاری و مساعدت شما مردم قدر شناس و ارجمند و اعضای محترم شورای اسلامی شهر ، هیچ تلاش وکوششی نتیجه نمی داد و مثمر ثمر واقع نمی شد.
    خوشحالم که از لحظه پذیرش این مسئولیت، صادقانه به صورت شبانه روزی تلاش و سعی نمودم برای شما خادمی سختکوش بوده و برای نظام مایه سرافکندگی نباشم، کوشیدم تا در عمل حقی را ناحق و ناحقی را حق ننمایم؛ در این ارتباط موفقیت هایی هم داشتیم که بدون تردید اذعان می دارم که اگر نبود لطف و عنایات پروردگار و نیز حمایت های مسئولان محترم استان و شهرستان و همچنین اظهار لطف مردم بزرگوار شهر ، قطعاً هیچ تلاش و کوششی به ثمر نمی نشست.

    شما مردم فهیم به خوبی آگاهید که حجم کارهای صورت گرفته ،عظیم‌تر و گسترده‌تر از آن بوده‌است که در مسیر سخت و پُر پیچ و خم اجرا، اشتباهی صورت نگرفته باشد، اما به همه‌ی شما اطمینان می‌دهم که در هر مقطعی تلاش کرده‌ایم درست‌ترین تصمیم‌ها را بگیریم و بیشترین منافع را عاید شهر و مردم سازیم.

    در پایان برخود فرض می دانم ضمن خداحافظی و حلالیت طلبی، از خدمات بی‌دریغ و خالصانه همه عزیزان در شهرداری و اعضای محترم شورای اسلامی شهر تشکر نمایم .

    سید رضی فلاح چای عضو دور دوم ، سوم و چهارم شورای اسلامی شهر لاهیجان

    پیام قدردانی مهندس شجاعی عضو پنجمین دوره شورای شهر از سید رضی فلاح چای عضو سه دوره شورای شهر لاهیجان

    بسمه تعالی
    برادر عزیز و ارجمند جناب آقای سید رضی فلاح چای
    ضمن عرض سلام و ادب به پاسداشت همت و حضور حضرتعالی به عنوان نماینده مردم شریف شهر لاهیجان در سه دوره شورای اسلامی شهر از تلاشهای صادقانه و خالصانه شما که بیانگر درک بالا و حُسن خلق و تعامل سازنده با همکاران و دیگر نهادها،ادارات و دست اندرکاران شهری میباشد به نوبه خود قدردانی میکنم،اینجانب در مدتی که افتخار حضور در کنار حضرتعالی را داشتم چیزی جز تلاشهای بی وقفه و سختکوشی در راه پیگیری مشکلات شهر و شهروندان به یاد ندارم،همین بزرگواری شماست که به زعم کسب مجدد آرای مردم برای میدان دادن به جوانان از حضور در دوره پنجم شورا امتناع فرمودید،بی شک خدمات شایسته و کارنامه موفق شما از یاد مردم فهیم لاهیجان نخواهد رفت و قطعا اعضای کنونی شورا نیز از نصایح و حمایتهای پدرانه و نظرات دلسوزانه و تجربیات ارزنده جنابعالی در راستای خدمتگذاری و رفع مشکلات و معضلات شهرمان بهره خواهند برد تا به لطف خدا شاهد اعتلا و رسیدن به جایگاه شایسته شهر لاهیجان باشیم.
    از خداوند متعال برای شما آرزوی سلامتی و توفیق و طول عمر در کنار عزیزان و خانواده محترمتان خواستارم.
    ارادتمند شما فرشید فقیه شجاعی

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.