پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • چهار واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی لاهیجان تحویل شد
    08 شهریور 1396 - 0:33
    شناسه : 82057
    0

    رئیس اداره بهزیستی شهرستان لاهیجان از تحویل چهار واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی این شهرستان خبر داد. پروین قادر گفت: کلید این واحدهای مسکونی در ششمین روز هفته دولت با حضور فرماندار شهرستان لاهیجان به دو زن سرپرست خانوار و دو معلول اهدا شده است. وی خاطرنشان کرد: یکی از این واحدها با 750میلیون ریال […]

    پ
    پ

    رئیس اداره بهزیستی شهرستان لاهیجان از تحویل چهار واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی این شهرستان خبر داد.

    قادر 3 - چهار واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی لاهیجان تحویل شد - بهزیستی لاهیجان

    پروین قادر گفت: کلید این واحدهای مسکونی در ششمین روز هفته دولت با حضور فرماندار شهرستان لاهیجان به دو زن سرپرست خانوار و دو معلول اهدا شده است.
    وی خاطرنشان کرد: یکی از این واحدها با 750میلیون ریال هزینه و زیربنای 75متری و یک واحد دیگر با زیربنای 60متر و هزینه 650میلیون ریال ساخته شده است .
    وی اظهار داشت: از سوی بهزیستی برای هر کدام از این دو واحد 80میلیون ریال بصورت بلاعوض پرداخت شده و هرکدام برای دریافت 150میلیون ریال تسهیلات بانکی با سود پنج درصد به بانک معرفی شده اند.
    قادر یادآور شد: در سال جاری دو واحد دیگر نیز احداث و در هفته بهزیستی به مددجویان تحت پوشش بهزیستی تحویل شده ضمن اینکه ساخت 49واحد دیگر برای مددجویان تحت پوشش بهزیستی در لاهیجان در دست ساخت است که تا پایان سال تحویل خواهد شد.
    حدود پنج هزار خانوار توانبخشی و یک هزار و 900خانوار در حوزه اجتماعی در مجموع بیش از هفت هزار و 900 خانوار توانخواه و مددجو تحت پوشش اداره بهزیستی لاهیجان قرار دارند.

    ایرنا

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.