جمعه, 7 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41452 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • در سخت گذرترین مکان‌های روستایی نیز گازرسانی را صورت دادیم | از همه ظرفیت ها برای ورود به بازارهای جهانی استفاده شود
    08 شهریور 1396 - 0:37
    شناسه : 82065
    0

    استاندار گیلان گفت: افتخار می‌کنیم بگوییم در سخت گذرترین مکان‌های روستایی نیز گازرسانی را صورت دادیم و پروژه های زیرساختی اجرا کردیم و در تلاشیم در برخی نقاط برای روستاهای زیر 20 خانوار نیز گاز رسانی انجام دهیم. محمدعلی نجفی سه شنبه شب در مراسم بهره‌برداری از 2 هزار و 693 واحد مسکن مهر خودمالکین […]

    پ
    پ

    استاندار گیلان گفت: افتخار می‌کنیم بگوییم در سخت گذرترین مکان‌های روستایی نیز گازرسانی را صورت دادیم و پروژه های زیرساختی اجرا کردیم و در تلاشیم در برخی نقاط برای روستاهای زیر 20 خانوار نیز گاز رسانی انجام دهیم.

    n82648761 71838675 - در سخت گذرترین مکان‌های روستایی نیز گازرسانی را صورت دادیم | از همه ظرفیت ها برای ورود به بازارهای جهانی استفاده شود - 'hcvshkd

    محمدعلی نجفی سه شنبه شب در مراسم بهره‌برداری از 2 هزار و 693 واحد مسکن مهر خودمالکین و مسکن مددجویان بهزیستی شهرستان ماسال، با اشاره به پایین آمدن قیمت نفت و تحریم ها، تلاش دولت تدبیر و امید برای رفع مشکلات کشور و خروج از فضای سخت اقتصادی را ستودنی عنوان و اظهار کرد: توفیقات شکل گرفته در استان شامل بهره‌برداری از هشت هزار و 40 پروژه طی چهار سال اخیر، بهره‌‌برداری از پروژه‌های مربوط به سفر نوروزی رئیس جمهوری به استان با اعتباری بالغ بر 2 هزار و 500 میلیارد تومان، بهره‌برداری از یک هزار و 174 پروژه با اعتباری بالغ بر یک هزار و 226 میلیارد تومان در هفته دولت نشان دهنده این موضوع است.
    وی به ظرفیت اقتصادی شهرستان ماسال در حوزه های مختلف اشاره کرد و افزود: به عنوان مثال تالش از جمله شهرستان‌هایی است که می‌تواند درخصوص صادرات کیوی به دنیا در رقابت جهانی شرکت کند و ما بایستی از همه ظرفیت‌های استان برای ورود به بازارهای اقتصاد بین المللی بهره ببریم.
    نجفی تولید محصولات سلولزی، محصولات MDF و HDF و سایر محصولات فیبری را از دیگر پروژه‌های مهم استان گیلان ذکر و اضافه کرد: خوشبختانه گیلان طی چهار سال متوالی همواره درخصوص رونق فضای کسب و کار در بین سایر استان‌ها اول بوده و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در استان از یک هزار و 500 میلیارد تومان، به پنج هزار میلیارد تومان افزایش یافته است.
    وی افزایش میزان گازرسانی در استان از 63 درصد به بیش از 96 درصد، افزایش 14 درصدی در حوزه آسفالت روستایی و افزایش 13 درصدی برخورداری آب روستایی را از دیگر ره‌آوردهای دولت تدبیر و امید برشمرد و گفت: افتخار می‌کنیم بگوییم در سخت گذرترین مکان‌های روستایی نیز گازرسانی را صورت دادیم و پروژه های زیرساختی اجرا کردیم و در تلاشیم در برخی نقاط برای روستاهای زیر 20 خانوار نیز گاز رسانی انجام دهیم.
    رئیس سازمان بهزیستی کشور نیز در این مراسم گفت: علیرغم عقب ماندگی‌هایی که در سال های اخیر استان‌های شمالی با آن مواجه بودند، مدیریت استاندار گیلان بخش زیادی از آن عقب ماندگی ها را جبران کرد.
    محسنی بندپی تصریح کرد : ضرورت دارد برای برقراری عدالت اجتماعی و ایجاد فرصت‌های برابر در کشور تلاش بیشتری صورت گیرد.
    در هفتمین روز از هفته دولت و با حضور رئیس سازمان بهزیستی، 2هزار و 693 واحد مسکن مهر خود مالک شهرستان ماسال به بهره برداری رسید. برای ساخت این واحدها که در قالب طرح مسکن مهر شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اجرا شده ، 130 میلیارد تومان هزینه شد.
    فاز نخست پروژه 96 واحدی مسکن معلولین و مددجویان بهزیستی این شهرستان نیز امروز به بهره برداری رسید. برای اجرای این پروژه شامل بهره برداری از 32 واحد مسکونی ، پنج میلیارد و 397 میلیون تومان هزینه شده است.
    شهرستان ماسال با دو بخش مرکزی و شاندرمن، در 45 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است.
    هفته‌ دولت امسال با محوریت شعار تدبیر و امید برای تولید و اشتغال برگزار می‌شود. گیلان در طول هفته دولت امسال شاهد بهره برداری از یک هزار و 174 پروژه عمرانی و تولیدی بزرگ و کوچک با اعتباری بالغ بر یک هزار و 226 میلیارد تومان است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.