پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41445 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • دستگیری فروشنده مواد مخدر در رشت
    08 شهریور 1396 - 14:10
    شناسه : 82156
    0

    فرمانده انتظامی رشت از کشف بیش از یک کیلوگرم مواد مخدر و دستگیری یک فروشنده مواد در این شهرستان خبر داد. سرهنگ “رحیم شعبانی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با اعلام این خبر گفت: در پی دریافت گزارش مردمی مبنی بر نگهداری و توزیع مواد مخدر در منزل شخصی در شهرستان […]

    پ
    پ

    فرمانده انتظامی رشت از کشف بیش از یک کیلوگرم مواد مخدر و دستگیری یک فروشنده مواد در این شهرستان خبر داد.

    رحیم شعبانی - دستگیری فروشنده مواد مخدر در رشت - رشت
    سرهنگ “رحیم شعبانی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با اعلام این خبر گفت: در پی دریافت گزارش مردمی مبنی بر نگهداری و توزیع مواد مخدر در منزل شخصی در شهرستان رشت، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
    این مقام انتظامی با بیان اینکه ماموران پس از اطلاع از صحت موضوع، اقدام به بازرسی از این منزل کردند، تصریح کرد: در بازرسی از این منزل مسکونی، یک کیلو و 776 گرم مواد مخدر از نوع تریاک، یک دستگاه ترازوی دیجیتال و 2 حقه وافور کشف و ضبط شد.
    فرمانده انتظامی شهرستان رشت با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شد، از شهروندان خواست هر گونه اخبار و اطلاعات و در خصوص خرید و فروش مواد مخدر را با سامانه 110 به پلیس گزارش کنند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.