جمعه, 7 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41448 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • از عکس انتخاباتی فرامرز حسن دوست با شهردار سابق تا یارگیری برای عزل کحالی و اظهارات عجیب و غریب پس از انتخابات!
    08 شهریور 1396 - 17:07
    شناسه : 82288
    0

    پس از آغاز به کار شورای پنجم اسلامی شهر لنگرود، این شورا در اولین اقدام خود فورا رضا کحالی شهردار وقت را از سمت خود برکنار و پس از تعیین سرپرست موقت، مهدی رجایی را به عنوان شهردار معرفی می کند. همین عزل و نصب کافی بود تا بخشی از مردم لنگرود به آن واکنش […]

    پ
    پ
    پس از آغاز به کار شورای پنجم اسلامی شهر لنگرود، این شورا در اولین اقدام خود فورا رضا کحالی شهردار وقت را از سمت خود برکنار و پس از تعیین سرپرست موقت، مهدی رجایی را به عنوان شهردار معرفی می کند.
    همین عزل و نصب کافی بود تا بخشی از مردم لنگرود به آن واکنش نشان دهند و اقدام به ایجاد کمپینی در جهت حمایت از شهردار سابق و شورای جدید که منتخب همان ها  هستند را متهم به عدم توجه به خواست و اراده خود نمایند.
    هرچند که انتخاب شهردار از وظایف قانونی و به حق شورای شهر است اما شورای شهری که منتخب همین مردم است باید نظرات و درخواست های مردم را نیز مورد توجه قرار دهد و سپس دست به اقدام بزند.
    از جمله خواسته اعضای کمپین حمایت از شهردار سابق که نزدیک به 4هزار نفر هم هستند این است که اعضای شورا توجهی به خواسته های مردم شهر ندارند و به دلایلی شخصی اقدام به برکناری رضا کحالی نموده اند که البته صحبت های فرامرز حسن دوست ، یکی از اعضای جوان شورای شهر که از قضا اولین تجربه مسئولیتی خود را می گذراند نیز میتواند موید همین نظر اعضای کمپین باشد.
    از جمله موارد مهمی که در کمپین حمایت از شهردار سابق لنگرود بارها تکرار شده است این بوده که چگونه فردی مانند حسن دوست که پیش از انتخابات عکس تبلیغاتی با رضا کحالی می گیرد پس از حصول نتیجه و راهیابی به شورا ؛ به یکباره شمشیر را ار رو می کشد و برای برکناری کحالی شروع به رایزنی می کند!
     حسن دوست - از عکس انتخاباتی فرامرز حسن دوست با شهردار سابق تا یارگیری برای عزل کحالی و اظهارات عجیب و غریب پس از انتخابات! - حسن دوست
    اما این همه ماجرا نبود!
    طی چند روز گذشته و با افزایش فشارها طی جلسه ای ، این عضو جوان شورای شهر لنگرود در اظهار نظری عجیب می گوید که “ما ابتدا به فکر خودمان هستیم! “
    اگرچه حسن دوست مدعی است که صحبت های وی تقطیع شده ، اما تا امروز فیلم کاملی از اظهارات عجیب این عضو شورای شهر لنگرود منتشر نشده است که این مدعا را ثابت کند.

    حال باید دید شورای اسلامی شهر جدید لنگرود که هنوز بیش یک هفته از شروع کارشان نگذشته با این هجم از انتقادات و مخالفت های مردمی چگونه برخورد خواهد کرد و چه واکنشی نشان خواهد داد.

    منبع: تابناک

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.