شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • عملیات گازرسانی به 13 روستای املش با حضور استاندار گیلان کلید خورد
    09 شهریور 1396 - 12:05
    شناسه : 82500
    0

    به گزارش روابط عمومی گاز گیلان، در آخرین روز از هفته دولت کلنگ عملیات گازرسانی به 13 روستای شهرستان املش با حضور محمدعلی نجفی استاندار گیلان، اسدالله عباسی نماینده مردم رودسر و املش در مجلس، حسین اکبر معاون بهره برداری و جانشین مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان و مدیران استانی و مسئولین شهرستانی در دهستان […]

    پ
    پ

    گازرسانی به 13 روستای املش با حضور استاندار گیلان کلید خورد - عملیات گازرسانی به 13 روستای املش با حضور استاندار گیلان کلید خورد - استاندار گیلان
    به گزارش روابط عمومی گاز گیلان، در آخرین روز از هفته دولت کلنگ عملیات گازرسانی به 13 روستای شهرستان املش با حضور محمدعلی نجفی استاندار گیلان، اسدالله عباسی نماینده مردم رودسر و املش در مجلس، حسین اکبر معاون بهره برداری و جانشین مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان و مدیران استانی و مسئولین شهرستانی در دهستان سمام و کجید شهرستان املش به زمین زده شد.
    در این مراسم دکتر نجفی استاندار گیلان با اشاره به رشد 33 درصدی بهره مندی خانوارهای روستایی استان از نعمت گاز در دولت تدبیر و امید، از تلاشهای ارزنده مهندس ظهیری مدیرعامل گاز گیلان که در هفته دولت به مقام بازنشستگی نائل آمدند و همه کارکنان تلاشگر این شرکت تشکر و قدردانی نمود.
    در ابتدای این مراسم حسین اکبر معاون بهره برداری و جانشین مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان ضمن یاد نمودن از زحمات مهندس ظهیری در زمینه گازرسانی گسترده به روستاهای استان، از درایت استاندار گیلان درخصوص تشکیل کارگروه و تسهیل در روند گازرسانی به روستا تشکر و قدردانی نمود.
    مهندس اکبر با اشاره به گسترش گازرسانی به استان از سال 93  با اجرای پروژه بند «ق»  گفت: در سه سال گذشته برای گازرسانی به روستاهای استان بالغ بر 4 هزار میلیارد ریال هزینه، بیش از 3 هزار کیلیومتر شبکه گذاری و بیش از 110 هزار مشترک جدید جذب شده است.
    معاون بهره برداری گاز گیلان ادامه داد: در دولت تدبیر و امید درصد بهره مندی خانوارهای روستایی از نعمت گاز از 63 درصد در سال 1392 به 96 درصد در هفته دولت 1396 افزایش یافته است.
    جانشین مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در خصوص پروژه گازرسانی به 13روستای شهرستان املش در قالب خوشه ملکوت گفت: برای گازرسانی به این روستاها بیش از 120 میلیارد ریال هزینه در نظر گرفته شده است و با اجرای این طرح درصد بهره مندی خانوارهای روستایی املش از 83 درصد به بالای 94 درصد خواهد رسید و شهرستان املش به جمع شهرستان های سبز استان می پیوندد.
    همچنین در این مراسم اسدالله عباسی نماینده محترم مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی از تلاش های مهندس ظهیری بجهت گازرسانی گسترده به روستاهای املش تشکر و قدردانی نمود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.