جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41360 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • نباید منفعت شهروندان فدای جریانات و تغییر مدیریت ها شود
    09 شهریور 1396 - 13:43
    شناسه : 82564
    0

    سخنگوی شورای شهر لاهیجان گفت: هرگز مردم شهر لاهیجان نباید به دلایل درون سازمانی متضرر شوند و قابل قبول نیست که به دلیل وجود برخی مسایل داخلی ، شهر و شهروندان از ارائه خدمات مطلوب از ناحیه شهرداری محروم باشند . جواد نجار تمیزکار در سومین جلسه شورای شهر ، ضمن تبریک و تهنیت عید […]

    پ
    پ

    سخنگوی شورای شهر لاهیجان گفت: هرگز مردم شهر لاهیجان نباید به دلایل درون سازمانی متضرر شوند و قابل قبول نیست که به دلیل وجود برخی مسایل داخلی ، شهر و شهروندان از ارائه خدمات مطلوب از ناحیه شهرداری محروم باشند .

    نجار تمیزکار - نباید منفعت شهروندان فدای جریانات و تغییر مدیریت ها شود - تغییر مدیریت

    جواد نجار تمیزکار در سومین جلسه شورای شهر ، ضمن تبریک و تهنیت عید سعید قربان ، عید بزرگ مسلمانان جهان طی سخنانی با قدردانی از اقدامات اخیر پرسنل زحمتکش امور شهر ، اظهار داشت : هرچند اقداماتی که با تغییر مدیریتی در شهرداری اتفاق افتاد بسیار خوب و رو به رشد می باشد ولی توجه به این موضوع که هیچ یک از مدیران داخلی شهرداری به ویژه خدمات شهری و تعداد پرسنل تغییری ننموده و همین نیروها می توانستند در گذشته نیز عملکرد امروز را داشته باشند ، جای تأمل و تحلیل است.

    وی گفت : هرگز مردم شهر لاهیجان نباید به دلایل درون سازمانی متضرر شوند و قابل قبول نیست که به دلیل وجود برخی مسایل داخلی ، شهر و شهروندان از ارائه خدمات مطلوب از ناحیه شهرداری محروم باشند .
    سخنگوی شورای شهر لاهیجان تصریح کرد : نباید منفعت شهروندان فدای جریانات و تغییر مدیریت ها شود .

    سخنگوی شورای شهر لاهیجان با اشاره به تعامل و همفکری خوب اعضای شورای شهر لاهیجان در دور پنجم ، اظهار امیدواری نمود این یکدلی منجر به اتفاقات خوب برای لاهیجان شود.

    وی به فرصت کم باقیمانده جهت اجرای برخی پروژه های عمرانی درایام تابستان اشاره و افزود: با توجه به اینکه امکان اجرای برخی پروژه ها در فصول بارندگی وجود ندارد ، جا دارد شهرداری در کنار امور روزانه از جمله مرمت آسفالت و پیادره روهای سطح شهر ، تمهیدات لازم را جهت تسریع و اجرای این قبیل پروژه ها در نظر داشته باشد .

    تمیزکار تصریح کرد : با توجه به فرا رسیدن ماه محرم ، شهرداری تمهیدات لازم را برای مسیر دستجات عزاداری در نظر بگیرد.

    سخنگوی شورای شهر لاهیجان با اشاره به مطالب عنوان شده در ارتباط با پرداخت معوقات پرسنل شهرداری ضمن تأکید بر تسریع در پرداخت آنها خواستار رسیدگی هر چه سریعتر در ارتباط با پرونده حقوقی شرکت تأمین نیروی شهرداری که پرداخت بالغ بر چندین ماه از اضافه کار نیروهای شرکتی بر عهده آن است ، شد .

    وی با بیان اینکه در گذشته در ارتباط با جمع آوری سگهای بی پناه مطالبی عنوان شد و با توجه به اینکه یکی از شهروندان لاهیجانی (آقای شریف ) در منطقه کمربندی، خدماتی در حوزه نگهداری حیوانات ارائه می کند، افزود: شهرداری رایزنی لازم را به منظور نگهداری حیوانات بی پناه که توسط شهرداری جمع آوری می گردد ، انجام دهد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.