×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 17 خبر

فرمانده سپاه قدس گیلان در مراسم کلنگ زنی آغاز عملیات اجرایی پروژه های عمرانی در روستای ملکوت شهرستان املش با حضور استاندار گیلان گفت: قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه در گیلان راه اندازی شد.

سردار محمد عبداله پور - عشق و علاقه دکتر نجفی برای حل مشکلات مردم زبانزد است | قرارگاه پیشرفت و آبادانی در سپاه گیلان راه‎اندازی می شود - دکتر نجفی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان؛ سردار محمد عبداله پور در این مراسم به تشکیل و راه اندازی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه در گیلان اشاره کرد و افزود: این اقدام در راستای تحقق دستور فرماندهی معظم کل قوا در امر سازندگی، عمران، آبادانی، خدمت رسانی و محرومیت زدایی از ۱۰۰ دهستان در مناطق دورافتاده کشور و بسترسازی خدمت رسانی بیشتر نظام و استفاده حداکثری از ظرفیتهای استانها صورت گرفته است.

وی به اعلام آمادگی سپاه گیلان برای اجرای این طرح در  ۳ دهستان  گیلان اشاره و خاطرنشان کرد: این دهستان ها شامل دهستان های درفک رودبار، حویق تالش و سمام املش است.

فرماندهی سپاه قدس گیلان اظهار داشت: این طرح شامل خدمت رسانی در بخش های اشتغال و اقتصاد، بهداشت و درمان، توسعه ی زیرساخت ها، فرهنگ و سبک زندگی ایرانی-اسلامی و رفع بیسوادی است که با همکاری دولت انجام می گیرد.

وی عشق و علاقه موجود در دکتر نجفی برای حل مشکلات مردم و عمران و آبادانی استان را زبانزد دانست و گفت: نوع مدیریت ایشان به نحوی است که وحدت و همدلی بسیار خوبی در استان وجود دارد و علت پذیرفتن عملیات اجرایی از سوی قرارگاه پیشرفت و آبادانی در این ۳ دهستان به همین دلیل بوده است.

وی با بیان اینکه  در دوره جدید نگاه دولت به حوزه عمرانی شتاب داده شده و با همدلی که در استان وجود دارد بتوانیم مشکلات مردم را حل کنیم ،  افزود: امیدواریم از همکاری خوب دکتر نجفی و تعامل مثبت با مجموعه ی سپاه بتوانیم در ارتقاء شاخص ها کمال بهره را ببریم.

سردار عبداله پور ساخت خانه ی عالم، آبرسانی و آسفالت را ه ها ،ایجاد طرح های اشتغالزا و انجام طرح های فرهنگی را بخشی از اقدامات در دهستان سمامم عنوان کرد و گفت : یکی از علل انتخاب دهستان سمام برای این اقدام تقدیم ۲۵ شهید از این منطقه است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.