پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41355 تعداد نوشته های امروز : 7 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • انتخابات شورای بخش رودبنه برگزار شد + نتایج
    10 شهریور 1396 - 0:49
    شناسه : 82735
    0

    بخشدار رودبنه گفت: ۵ عضو اصلی اعضای شورای بخش رودبنه پیش از ظهر امروز در سالن بخشداری و با حضور رئیس و اعضای هیات نظارت و معتمدین انتخاب شدند. به گزارش «بامردم»، رضامهدوی با اعلام این خبر به خبرنگار «لاهیجان» گفت: انتخابات شورای بخش رودبنه با حضور نمایندگانی از ۵۳ عضو شورا که نمایندگان خود […]

    پ
    پ

    بخشدار رودبنه گفت: ۵ عضو اصلی اعضای شورای بخش رودبنه پیش از ظهر امروز در سالن بخشداری و با حضور رئیس و اعضای هیات نظارت و معتمدین انتخاب شدند.

    شورای رودبنه - انتخابات شورای بخش رودبنه برگزار شد + نتایج - آرمین شعبانی پور

    به گزارش «بامردم»، رضامهدوی با اعلام این خبر به خبرنگار «لاهیجان» گفت: انتخابات شورای بخش رودبنه با حضور نمایندگانی از ۵۳ عضو شورا که نمایندگان خود را معرفی کردند در سالن بخشداری با حضور رئیس و اعضای هیئت نظارت و معتدمین انتخابات حضور داشتند.

    وی با بیان اینکه آقایان احمدشریعت با ۳۶ رای، آرمین شعبانی پور با ۳۱ رای، محمدعمویی با ۲۹ رای، محمدتقی پور با ۲۶ رای و علی نیکخو با ۱۸ رای به عنوان اعضای اصلی و احمد محمودی به عنوان عضو علی البدل منتخب شورای بخش رودبنه انتخاب شدند.

    نظارت بر حسن اجراء مصوبات شورای اسلامی بخش، نظارت و پیگیری اجراء طرحها و پروژه‌های عمرانی بخش، رسیدگی به امور عمرانی بخش که خارج از حیطه اختیارات و وظایف شورای‌روستا است، ارائه طرح ها و پیشنهادهای اصلاحی به مسؤولین اجرائی منطقه جهت رفع‌کمبودهای اجتماعی، فرهنگی، آموزشی، اقتصادی، عمرانی، بهداشتی و سایر امور رفاهی‌بخش،ایجاد هماهنگی لازم بین شوراهای روستاهای واقع در محدوده بخش و نظارت بر شوراهای روستاها به منظور رعایت وظایف قانونی جزئی از وظایف شورای اسلامی بخش است.

    منبع: لاهیجان

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.