شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41376 تعداد نوشته های امروز : 11 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • مهار سه آتش سوزی در پناهگاه حیات وحش آستارا
    11 شهریور 1396 - 1:19
    شناسه : 82989
    0

    رئیس اداره حفاظت محیط زیست آستارا گفت: در پناهگاه حیات وحش لوندویل این شهرستان بر اثر بی احتیاطی گردشگران، سه بار در ساعت های مختلف، آتش سوزی روی داد که با تلاش نیروهای یگان حفاظت محیط زیست و آتش نشانان ، خاموش شد. به گزارش «بامردم»، محمدرضا روشنی شامگاه جمعه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا […]

    پ
    پ

    رئیس اداره حفاظت محیط زیست آستارا گفت: در پناهگاه حیات وحش لوندویل این شهرستان بر اثر بی احتیاطی گردشگران، سه بار در ساعت های مختلف، آتش سوزی روی داد که با تلاش نیروهای یگان حفاظت محیط زیست و آتش نشانان ، خاموش شد.

    n82651742 71844588 - مهار سه آتش سوزی در پناهگاه حیات وحش آستارا - آتش

    به گزارش «بامردم»، محمدرضا روشنی شامگاه جمعه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا افزود: در این حوادث حدود یک هزار و 500 متر مربع از پوشش گیاهی پارک طبیعت گردی و اراضی ساحلی پناهگاه حیات وحش لوندویل طعمه حریق شد و آتش نشانان شهرداری های آستارا و لوندویل در مهار آتش همکاری کردند.
    وی با بیان اینکه خوشبختانه در این حادثه به حیوانات پناهگاه آسیب وارد نشد، تاکید کرد: شهروندان و گردشگران از روشن کردن آتش در مناطق حفاظت شده محیط زیست خودداری کنند.
    پناهگاه حیات وحش لوندویل آستارا با مساحتی افزون بر یک هزار و 74 هکتار از جنوب به شهر لوندویل، از شمال به شهر آستارا، از شرق به دریای خزر و از غرب به جاده آستارا ـ لوندویل منتهی می شود و در سال 1354 تحت مدیریت سازمان حفاظت محیط زیست در آمده است.
    شهرستان مرزی بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان، جزو 20 شهر گردشگرپذیر کشور است و به مناسبت عید قربان، میزبان گردشگران زیادی در طبیعت بود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.