پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41448 تعداد نوشته های امروز : 15 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • سیاهکل، میزبان دومین جشنواره کشوری برنج در نیمه شهریورماه
    11 شهریور 1396 - 1:22
    شناسه : 83020
    0

    شهرستان سیاهکل در شرق استان گیلان، میزبان دومین جشنواره کشوری برنج است که از 16 تا 18 شهریورماه جاری برگزار می شود. این جشنواره توسط با مشارکت موسسه دوستداران سیاهکل برگزار می‌شود و شامل بخش هایی نظیر بازارچه روستایی، جشنواره عکاسی، شعرخوانی گیلکی و فارسی با موضوع برنج، مسابقه آشپزی با رویکرد غذاهای محلی است؛ […]

    پ
    پ

    شهرستان سیاهکل در شرق استان گیلان، میزبان دومین جشنواره کشوری برنج است که از 16 تا 18 شهریورماه جاری برگزار می شود.

    این جشنواره توسط با مشارکت موسسه دوستداران سیاهکل برگزار می‌شود و شامل بخش هایی نظیر بازارچه روستایی، جشنواره عکاسی، شعرخوانی گیلکی و فارسی با موضوع برنج، مسابقه آشپزی با رویکرد غذاهای محلی است؛ همچنین نمایش‌های آیینی از خوزستان و مازندران با موضوع برنج و اجرای ناصر مسعودی و ناصر وحدتی دو خواننده گیلانی از دیگر برنامه‌های فرهنگی این جشنواره است.
    بر اساس این گزارش، عرضه محصولات روستایی مانند زعفران دیلمان، فندق و گردو و عرضه برنج محلی گیلان، ساخت مجسمه از کاه و کلش نیز از برنامه های جنبی این جشنواره اعلام شده است.
    دومین جشنواره کشوری برنج از 16 تا 18 شهریورماه جاری از ساعت 16 تا 20 در سیاهکل، خیابان انصاری، جاده قدیم لاهیجان، روبروی مدرسه شبانه روزی برگزار می شود.

    جشنواره کشوری برنج سیاهکل - سیاهکل، میزبان دومین جشنواره کشوری برنج در نیمه شهریورماه - برنج

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.