×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

برای اولین بار در استان گیلان به همت اداره اوقاف و امور خیریه با همکاری دفتر امام جمعه و فرماندهی سپاه شهرستان لاهیجان، مراسم بزرگداشت سردار شهید محمد ناظری امروز بعد از نماز ظهر و عصر در مسجد جامعه شهرستان برگزار شد.

به گزارش بامردم، محمد ناظری (متولد ۱۳۳۴ در امامزاده حسن تهران- ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۵) فرمانده و بنیانگذار یگان تکاوری نیروی دریایی سپاه پاسدارانپ، بنیانگذار مرکز آموزش هوابرد سپاه و از بنیانگذاران دانشکده فرماندهی و ستاد (دافوس) سپاه بود.

وی رکوردار پرش هوایی در سطح تکاوری سپاه بود، متخصص در فنون دریایی، غواصی، بارریزی هوایی، هلی برن و رشته های رزمی از جمله جودوو همچنین از متخصصین طرح ریزی عملیات های منظم و نامنظم به شمار می رفت.

برخی منابع از مرگ او به دلیل ایست قلبی و برخی دیگر از مرگ او حین مأموریت در منطقه نازعات خبر می‌دهند. او در ۱۱۷ روز ابتدای حضور نیروهای ایران در خلیج عدن نقش اساسی داشت.

شایان ذکر است در پایان مراسم لوح تقدیر فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسدارن توسط سردار شکرالهی فرمانده مرکز عالی تربیت جهادی و تکاوری سیدالشهدا(ع) نیروی دریایی سپاه به حجت الاسلام مهدی بازدار رییس اداره اوقاف و امور خیریه لاهیجان و سیاهکل برای برگزاری این مراسم بزرگداشت تقدیم شد.

برای مشاهده تصاویر در سایز بزرگتر بر روی آن کلیک کنید.

جهت دانلود هر یک از عکس ها، روی عکس مربوطه کلیک راست کرده و گزینه ی Save image as… را بزنید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.