×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

سخنگوی شورای اسلامی شهر شفت از انتخاب یاسر شادفرد به عنوان شهردار و جایگزینی اسدالله زادفلاح به عنوان عضو جدید شورای شهر شفت خبر داد.

امیر شکاری - نایب رئیس شورای شهر، شهردار شفت شد - شهردار

به گزارش «بامردم»، امیر شکاری امروز از برگزاری جلسه فوق‌العاده اعضای شورای اسلامی شهر شفت برای انتخاب شهردار خبر داد.

او با بیان اینکه اعضای شورای شهر صلاحیت کاندیداها پس از معرفی و دریافت رزومه را مورد بررسی قراردادند، افزود: شورای شهر قبل از به رسمیت یافتن شورای پنجم جلساتی را در راستای انتخاب شهردار برگزار کرد و تصمیماتی در این رابطه گرفته شد.

سخنگوی شورای شهر شفت با بیان اینکه اعضای شورا سوابق، برنامه‌ها و صلاح شهر شفت را برای انتخاب شهردار ملاک قرار دادند، گفت: اعضای شورای شهر پس از دریافت برنامه‌ها به گزینه نهایی رسیدند و به عضو فعلی شورای شهر برای تصدی مدیریت شهر رأی دادند.

شکاری با بیان اینکه انتخاب شهردار شفت با رأی مخفی اعضای شورا بود، گفت: اعضای شورای اسلامی شهر شفت پس از بررسی و تطابق ملاک‌های شهردار از جمله شفتی بودن و توان اداره امور شهری، یاسر شادفرد را به سمت شهردار جدید شفت انتخاب کردند.

او در ادامه به جایگزینی عضو علی‌البدل شورا در کرسی شورای شهر شفت خبر داد و گفت: با توجه به این انتخاب، اسدالله زادفلاح عضو علی‌البدل شورای اسلامی شهر به کرسی شورای شهر شفت راه پیدا خواهد کرد.

عضو شورای شهر شفت با بیان اینکه شورای شهر یک هفته فرصت دارد تا از عضو علی‌البدل برای ورود به شورای شهر دعوت کند، گفت: با توجه به اینکه شهردار منتخب نائب رئیس شورای شهر بوده برای همان سمت مجدداً با حضور عضو جدید انتخابات هیئت‌رئیسه شورای شهر برگزار خواهد شد.

فارس

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.