شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41377 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • مجری مشهور تلویزیون ممنوع التصویر شد؟! +عکس
    25 اسفند 1394 - 23:18
    شناسه : 832
    0

    حسینیان که از مجریان پرسابقه و انعطاف‌پذیر تلویزیون محسوب می‌شود، پیش از این قرار بود مجری برنامه «سه ستاره» نیز باشد و احسان علیخانی پشت دوربین به اداره این برنامه بپردازد اما در نهایت اجرای این برنامه نیز توسط خود علیخانی انجام گرفت. به گزارش با مردم، محمدرضا حسینیان مجری مشهور تلویزیون که اجرای برنامه […]

    پ
    پ

    محمدرضا حسینیان مجری مشهور تلویزیونحسینیان که از مجریان پرسابقه و انعطاف‌پذیر تلویزیون محسوب می‌شود، پیش از این قرار بود مجری برنامه «سه ستاره» نیز باشد و احسان علیخانی پشت دوربین به اداره این برنامه بپردازد اما در نهایت اجرای این برنامه نیز توسط خود علیخانی انجام گرفت.

    به گزارش با مردم، محمدرضا حسینیان مجری مشهور تلویزیون که اجرای برنامه نوروزی «سفر به خیر» را تا ۲۱ اسفندماه بر عهده داشت، از روز ۲۳ اسفند اجرا نداشت و در اتفاقی که پیش از این نیز برای برخی مجریان مشهور به وقوع پیوسته، به یک باره از آنتن تلویزیون حذف شد.

    حسینیان که از مجریان پرسابقه و انعطاف‌پذیر تلویزیون محسوب می‌شود، پیش از این قرار بود مجری برنامه «سه ستاره» نیز باشد و احسان علیخانی پشت دوربین به اداره این برنامه بپردازد اما در نهایت اجرای این برنامه نیز توسط خود علیخانی انجام گرفت.

    محمدرضا حسینیان مجری مشهور تلویزیون (2)

    شرایط این مجری تلویزیون که در خارج از سازمان صداوسیما، مالکیت مجله زندگی ایده‌آل و بخشی از مالکیت تی وی پلاس را برعهده دارد، بی‌ارتباط با فعالیت‌های جنبی حسینیان نیست و ظاهراً هزینه‌های مالکیت سایت‌های عرضه ی ویدیو رو به افزایش است.

    حسینیان خواهرزاده سعید توکل است که نزدیک به دو دهه در تولید برنامه «صبح جمعه با شما» نقش اساسی داشت. او مجری‌گری را از مرکز صداوسیمای گیلان شروع کرد، سپس در برنامه «صبح بخیر ایران» چند اجرا داشت و در نهایت به شبکه سوم سیما رفت و از سال ۱۳۷۷ تاکنون در این مجموعه حضور داشته است؛ حضوری که البته گاهی پرنوسان بوده است.

    باید دید مشکل پیش آمده برای حسینیان در روزهای آتی با تعطیلی رسانه آنلایش یا وقوع اتفاق دیگری حل خواهد شد و حسینیان پس از یک «کسالت» یا اتفاقی شبیه به آن به آنتن زنده تلویزیون بازمی‌گردد یا غیبت او استمرار خواهد یافت و ممنوع التصویری‌اش رسماً تایید می‌شود؟

    تابناک

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.