جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • عاقبت مرگبار شوخی نابجا | قاتل در کمتر از 48 ساعت دستگیر شد
    12 شهریور 1396 - 10:39
    شناسه : 83304
    0

    ازپرس شعبه اول دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان ریگان از وقوع یک فقره قتل در این شهرستان خبر داد و گفت: قاتل طی یکسری اقدامات اطلاعاتی کمتر از ۴۸ ساعت پس از حادثه دستگیر شد. به گزارش «بامردم»، امین سلطانی زرندی گفت: شامگاه روز جمعه ۱۰ شهریور پس از کسب گزارشی مبنی بر وقوع یک […]

    پ
    پ

    ازپرس شعبه اول دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان ریگان از وقوع یک فقره قتل در این شهرستان خبر داد و گفت: قاتل طی یکسری اقدامات اطلاعاتی کمتر از ۴۸ ساعت پس از حادثه دستگیر شد.
    - عاقبت مرگبار شوخی نابجا | قاتل در کمتر از 48 ساعت دستگیر شد - امین سلطانی زرندی

    به گزارش «بامردم»، امین سلطانی زرندی گفت: شامگاه روز جمعه ۱۰ شهریور پس از کسب گزارشی مبنی بر وقوع یک فقره قتل در روستای رستم آباد از توابع شهرستان ریگان بلافاصله بازپرس پرونده به همراه ماموران پلیس در محل حادثه حاضر و مشخص گردید مقتول از ناحیه شکم مورد اصابت گلوله قرار گرفته است.

    این مقام قضایی خاطرنشان کرد: بلافاصله پس از بررسی میدانی محل حادثه دستورات قضایی لازم جهت شناسایی و دستگیری عوامل حادثه صادر گردید.

    وی ادامه داد: در ابتدای کار مظنون اصلی حادثه با طرح نقشه‌ای قصد گمراه نمودن ماموران پلیس داشت که پس از یکسری بازجویی فشرده در دادسرای ریگان سرانجام به قتل اعتراف کرد.

    این مقام قضایی بیان داشت: تحقیقات اولیه حکایت از آن دارد قاتل به همراه مقتول در حال نگهبانی از نخلستان‌های خرما بوده اند در اثر شوخی نابجا و بی احتیاطی از ناحیه قاتل این حادثه تلخ رخ می‌دهد.

    وی با بیان اینکه تحقیقات تکمیلی در دادسرای عمومی و انقلاب ریگان در حال انجام است، افزود: متهم با قرار بازداشت موقت روانه زندان شده است.

    بازپرس شعبه اول دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان ریگان بر ضرروت جمع آوری سلاح‌های غیرمجاز تاکید کرد و یادآور شد: یکی از مهمترین عواملی که منجر به وقوع جرائم خشن از جمله این حادثه می‌شود، نگهداری سلاح‌های غیر مجاز می‌باشد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.