سه‌شنبه, 4 اردیبهشت 1403 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41412 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد دیدگاهها : 2371×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • عربستان، حمله رسانه‌ای به ایران را ممنوع کرد
    15 شهریور 1396 - 0:43
    شناسه : 84209
    1

    یک روزنامه‌ی عربی فرامنطقه‌ای اعلام کرد که دیوان پادشاهی عربستان روزنامه‌ها و تلویزیون‌های داخلی و خارجی خود را از انتشار اخبار علیه ایران ممنوع کرد. به گزارش «بامردم»، یک روزنامه‌ی عربی فرامنطقه‌ای اعلام کرد که دیوان پادشاهی عربستان روزنامه‌ها و تلویزیون‌های داخلی و خارجی خود را از انتشار اخبار علیه ایران ممنوع کرد. روزنامه‌ی رای […]

    پ
    پ

    یک روزنامه‌ی عربی فرامنطقه‌ای اعلام کرد که دیوان پادشاهی عربستان روزنامه‌ها و تلویزیون‌های داخلی و خارجی خود را از انتشار اخبار علیه ایران ممنوع کرد.

    نیروهای امنیتی عربستان 9 ایرانی را بازداشت کردند

    به گزارش «بامردم»، یک روزنامه‌ی عربی فرامنطقه‌ای اعلام کرد که دیوان پادشاهی عربستان روزنامه‌ها و تلویزیون‌های داخلی و خارجی خود را از انتشار اخبار علیه ایران ممنوع کرد.

    روزنامه‌ی رای الیوم چاپ لندن به نقل از مقامات عالی‌رتبه‌ی سعودی اعلام کرد که دیوان پادشاهی عربستان طی حکمی روزنامه‌ها و تلویزیون‌های داخلی و خارجی خود را از انتشار اخباری علیه جمهوری اسلامی ایران یا مذهب شیعه ممنوع کرد.

    این روزنامه در ادامه نوشت: منابع عالی‌رتبه‌ی سعودی اعلام کردند که این ممنوعیت، نویسندگان، رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی سعودی را شامل می‌شود.

    بر اساس این گزارش، این امر در جهت سیاست نزدیک شدن روابط دو کشور ایران و عربستان، موفقیت‌آمیز بودن حج امسال و پایبندی حجاج ایرانی به توافقات و تفاهمات دو کشور در جهت انجام مناسک حج به‌وجود آمده است.
    خبرگزاری ایسنا

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.