جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41360 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • برگزاری جشنواره ملی مبارزه با فساد اقتصادی در گیلان
    15 شهریور 1396 - 10:58
    شناسه : 84315
    0

    رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان از برگزاری جشنواره ملی مبارزه با فساد اقتصادی به میزبانی بسیج رسانه گیلان خبر داد و گفت: 15 آذرماه 96 آخرین مهلت ارسال آثار از طریق سایت جشنواره است. به گزارش «بامردم»، محسن جعفری، رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان در نشست هماهنگی برگزاری نخستین جشنواره ‌ملی مطبوعات، خبرگزاری‌ها و […]

    پ
    پ

    رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان از برگزاری جشنواره ملی مبارزه با فساد اقتصادی به میزبانی بسیج رسانه گیلان خبر داد و گفت: 15 آذرماه 96 آخرین مهلت ارسال آثار از طریق سایت جشنواره است.

    جعفری - برگزاری جشنواره ملی مبارزه با فساد اقتصادی در گیلان - بسیج رسانه گیلان

    به گزارش «بامردم»، محسن جعفری، رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان در نشست هماهنگی برگزاری نخستین جشنواره ‌ملی مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری و تحلیلی با موضوع مبارزه با مفاسد اقتصادی به میزبانی گیلان، اظهار کرد: حمایت های خوب اصحاب رسانه گیلان در حوزه مکتوب و مجازی باعث ارتقای سطح کیفی رسانه های استان و به تبع آن بسیج رسانه در سال 95 شد.

    وی با اشاره به انتخاب سازمان بسیج رسانه گیلان به عنوان قشر نمونه و برتر کشوری برای دومین سال متوالی، افزود: با کمک خبرنگاران استان توانستیم رتبه نخست کشوری را کسب کنیم و در اختتامیه جشنواره ملی ابوذر از سازمان بسیج رسانه امتیاز بگیریم.

    جعفری با بیان اینکه بسیج رسانه در نظر دارد با کمک و حمایت همه جانبه خبرنگاران یک تعبیر جدید برای واژه «بسیج» معنا کند، گفت: بنا بر فرمایش مقام معظم رهبری، بسیج به معنی خدمت بی منت . انجام کارهای سخت و بزرگ و به ظاهر نشدنی است لذا در بخش رسانه اقدامات خوبی انجام دادیم و در یک رقابت سخت توانستیم میزبانی از نخستین جشنواره ملی مبارزه با فساد اقتصادی را بدست آوریم.

    رئیس بسیج رسانه گیلان از رونمایی از پوستر جشنواره مذکور در دی ماه سال 95 با حضور جانشین بسیج مستضعفین و مدیران عامل خبرگزاری ها در تهران خبر داد و گفت: جشنواره ملی مبارزه با فساد اقتصادی در قالب کمیته های تشریفات، تبلیغات، روابط عمومی و اطلاع رسانی، داوران و بانوان و دبیر و مشاور ارشد جشنواره فعالیت خود را آغاز کرده و سایت مربوط به جشنواره به نشانی gilan.resane.ir راه اندازی شده است. ارسال آثار از طریق همین سایت صورت می گیرد.

    وی از برگزاری جشنواره ملی مطبوعات در منطقه آزاد انزلی در آذرماه امسال خبر داد و عنوان کرد: قرار بر این بود که جشنواره ملی مبارزه با فساد اقتصادی به صورت مشترک با جشنواره ملی مطبوعات برگزار شود، اما به دلیل اهمیت موضوع به صورت جداگانه و مستقل برگزار خواهد شد.

    جعفری چگونگی پیگیری منویات و فرمایشات مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی، فرمان هشت ماده ای رهبر انقلاب به سران قوا درباره مبارزه با مفاسد اقتصادی، نقش مسئولان در مبارزه با فساد اقتصادی، بانکداری اسلامی؛ حامی اقتصاد مقاومتی، مطالبه مردمی در مبارزه با پولشویی و فساد اقتصادی، ضرورت مبارزه با ویژه خواری و فساد اقتصادی برای تحقق اقتصاد مقاومتی و نقش قانون گذاری در مبارزه با فساد اقتصادی را از جمله محورهای برگزاری این جشنواره دانست.

    رئیس بسیج رسانه گیلان با بیان اینکه جشنواره ملی مبارزه با فساد اقتصادی در قالب سرمقاله، خبر، گزارش، یادداشت، عکس، مصاحبه و تیتر در دی ماه 96 برگزار می شود، خاطرنشان کرد: همه خبرگزاری ها و پایگاه های خبری – تحلیلی در حوزه مکتوب و مجازی می توانند تا 15 آذرماه 96 آثار خود را به جشنواره مذکور ارسال کنند. امیدواریم یک جشنواره خوب و با کیفیت و در طراز استان برگزار کنیم.

    وی با بیان اینکه تیزر تبلیغاتی این جشنواره علاوه بر شبکه استانی باران از شبکه های دو، شما و افق پخش خواهد شد، گفت: دیدار با نماینده ولی فقیه در استان گیلان و استاندار با محوریت برگزاری جشنواره ملی مبارزه با فساد اقتصادی، بهره مندی از ظرفیت اساتید دانشگاه در حوزه اجتماعی و جامعه شناسی و بازیابی و بازنشر آثار از جمله برنامه های بسیج رسانه استان گیلان است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.