چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 14 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • هریک از ما باید مامور نظارت بر خود باشیم
    15 شهریور 1396 - 12:54
    شناسه : 84383
    0

    جلسه شورای ترافیک شهرستان صومعه سرا به ریاست مهندس فتح اللهی برگزار شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری صومعه سرا به  «بامردم»، مهندس فتح اللهی در جلسه شورای ترافیک شهرستان صومعه سرا که ظهر امروز در سالن اجتماعات فرمانداری برگزارشد با بیان اینکه سهل انگاری در رانندگی منجر به فجایع شدید و مرگ انسانها […]

    پ
    پ

    جلسه شورای ترافیک شهرستان صومعه سرا به ریاست مهندس فتح اللهی برگزار شد.

    ترافیک صومعه سرا - هریک از ما باید مامور نظارت بر خود باشیم - صومعه سرا

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری صومعه سرا به  «بامردم»، مهندس فتح اللهی در جلسه شورای ترافیک شهرستان صومعه سرا که ظهر امروز در سالن اجتماعات فرمانداری برگزارشد با بیان اینکه سهل انگاری در رانندگی منجر به فجایع شدید و مرگ انسانها زیادی خواهد شد ،گفت: فرهنگ رانندگی باید از دوران کودکی آموزش داده شود.

    وی از اصحاب رسانه و دستگاهها خواست تا پیام احترام به دیگران و محیط اطراف ،جهت ارتقاء فرهنگی را به مخاطبین خود منعکس نمایند.

    فتح اللهی هرج ومرج را یکی از عوامل عدم احترام به قانون بیان کرد و افزود: هریک از ما باید مامور نظارت بر خود باشیم و این خود کنترلی را به فرزندانمان بیاموزیم.

    فرماندارصومعه سرا همچنین پیشنهاد استفاده از دوچرخه به جای خودرو در معابر شهری را بعنوان یکی از عوامل کاهش ترافیک مطرح نمود.

     

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.