پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41350 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • محدوديت ترافيکي تعطيلات عید غدیر خم در استان گيلان اعلام شد
    15 شهریور 1396 - 14:18
    شناسه : 84404
    1

    رئيس پليس راه استان از اعمال محدوديت هاي ترافيكي ايام تعطيلات عيد سعيد غدیر خم در محور هاي مواصلاتي استان خبر داد . به گزارش «بامردم»، سرهنگ ” حسین محمدپور ” در گفت وگو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، با اعلام این خبر گفت: با توجه به فرا رسیدن عید سعید غدیر خم و تداخل […]

    پ
    پ

    رئيس پليس راه استان از اعمال محدوديت هاي ترافيكي ايام تعطيلات عيد سعيد غدیر خم در محور هاي مواصلاتي استان خبر داد .

    ترافیک - محدوديت ترافيکي تعطيلات عید غدیر خم در استان گيلان اعلام شد - ترافیک
    به گزارش «بامردم»، سرهنگ ” حسین محمدپور ” در گفت وگو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، با اعلام این خبر گفت: با توجه به فرا رسیدن عید سعید غدیر خم و تداخل آن با تعطیلات پایان هفته، پليس راه استان محدوديت‌هاي ترافيكي را به منظور ارتقاء ضريب ايمني و ايجاد ترافيك روان جاده اي اعمال خواهدكرد.
    وي بيان داشت: از ساعت ۸:۰۰ تا ساعت ۲۴روز شنبه مورخه ۱۸/۰۶/۹۵ تردد کلیه تریلرها و کامیون ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی در محور قدیم رشت-قزوین و بالعکس ممنوع است.
    رئیس پلیس راه استان گیلان افزود:‌ از ساعت ۱۲:۰۰ الی ۲۴ روز پنج‌شنبه مورخه ۱۶/۰۶/۹۶ و همچنین از ساعت ۸ الی ۲۴ روز شنبه مورخه ۱۸/۰۶/۹۶ تردد کلیه تریلرها و کامیون ها به استثنای حاملین مواد سوختی در محور آستارا به اردبیل و بالعکس ممنوع است.
    سرهنگ محمدپور در پايان از کليه رانندگان در خواست کرد به علت افزايش تردد در محورها مواصلاتي استان ضمن رعايت مقررات راهنمايي رانندگي با آرامش بيشتري رانندگي و در زمان خستگي و خواب آلودگي با هدايت خودرو به پارکينگ، استراحت و سپس به مسير خود ادامه دهند.

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.