یکشنبه, 9 اردیبهشت 1403 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41467 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • شایعات انتصاب قریب الوقوع استاندار غیر بومی در گیلان در سکوت تعجب برانگیز سیاسیون استان
    15 شهریور 1396 - 19:28
    شناسه : 84420
    0

    در حالی که طی چهارسال گذشته یکی از مهمترین مطالبات جوانان گیلانی حامی دولت مبنی بر بکارگیری نیروهای متخصص جوان و بومی چندان نتیجه بخش نبوده چگونه است که واردات جوان غیر بومی آنهم با سمت بالاترین مقام اجرایی استان مطرح شده است؟ شاهد وزیری: طی روز جاری خبر شانس بالای «مصطفی سالاری» استاندار فعلی […]

    پ
    پ

    در حالی که طی چهارسال گذشته یکی از مهمترین مطالبات جوانان گیلانی حامی دولت مبنی بر بکارگیری نیروهای متخصص جوان و بومی چندان نتیجه بخش نبوده چگونه است که واردات جوان غیر بومی آنهم با سمت بالاترین مقام اجرایی استان مطرح شده است؟

    - شایعات انتصاب قریب الوقوع استاندار غیر بومی در گیلان در سکوت تعجب برانگیز سیاسیون استان -

    شاهد وزیری: طی روز جاری خبر شانس بالای «مصطفی سالاری» استاندار فعلی بوشهر برای حضور در گیلان در درگاه خروجی برخی از رسانه های استان قرار گرفت.

    سالاری متولد ۱۳۵۵ است و در دولت یازدهم بعنوان استاندار بوشهر مشغول به کار بود.
    پس از انتخابات ریاست جمهوری بحث تغییر تعدادی از استانداران قوت بیشتری گرفت و در این بین در گیلان نیز که از جمله استانهای پر رای به حسن روحانی بود زمزمه های جایگزینی نجفی با مدیری بومی مطرح شد اما ظاهرا با انتشار خبر شانس گزینه ای غیربومی برای تصدی این سمت و تاکید بر جوانترین استاندار بودن وی! بخش اعظمی از مطالبات مردم گیلان در خصوص این انتصاب نادیده گرفته شده است:
    اول- تجربه گیلان در خصوص استفاده از استانداران بخوبی نشان داده که مدیران بومی که بر این منصب تکیه زده اند به دلیل آشنایی با حوزه جغرافیایی استان و دلسوزی خود به جهت رفع مشکلات عدیده استان کارنامه درخشان تری از خود برجای گذاشته اند و شاهد این ادعا کارنامه درخشان مرحوم روح الله قهرمانی و میراث بجا مانده از وی می باشد.
    دوم- سکوت عجیب و شبهه دار سیاسیون و نمایندگان همیشه مدعی گیلان است که در برهه های زمانی مختلف بر انتصاب مدیران بومی تاکید داشته اند. اعتراض گسترده نمایندگان گیلان در انتصاب مدیرعامل غیربومی هلال احمر گیلان و پس از آن مدیرعامل مخابرات استان و طی چند روز گذشته تاکید بر بومی بودن شهردار در خلال انتخاب شهردار رشت گواهی بر این مدعاست و حال سکوت نمایندگان گیلان درخصوص انتصاب مصطفی سالاری و رخوت سیاسیون گیلان خود حدیثی مفصل دارد که شاید بتوان ریشه آن را در رای اعتماد بالا به وزیر کشور جست!

    سوم- در حالی که طی چهارسال گذشته یکی از مهمترین مطالبات جوانان گیلانی حامی دولت مبنی بر بکارگیری نیروهای متخصص جوان و بومی چندان نتیجه بخش نبوده چگونه است که واردات جوان غیر بومی آنهم با سمت بالاترین مقام اجرایی استان مطرح شده است؟ آیا بواقع سهم مدیران جوان بومی از مدیریت استان محقق شده که حال بدنبال جوانان غیر بومی و نا آشنا با جغرافیای طبیعی استان هستید و آیا هم عرض با اینگونه واردات اقدام به صادر کردن مدیران جوان بومی خود نموده اید؟!

    به هر صورت مدیران بومی و شایسته زیادی در گیلان هستند که با توجه به توانمندی و تخصص خدمات شایانی را در کشور ارایه کردند و برای تکیه زدن بر کرسی استانداری شایسته ترند.
    با احترام به شخصیت گزینه غیر بومی مطرح شده باید گفت چه کسانی پشت پرده انتصاب این مدیر جوان غیر بومی به عنوان عالی ترین نماینده دولت در استان هستند و مردم انتظار دارند سیاسیون گیلان و بالاخص معاون گیلانی رییس جمهور و نماینده معزز ولی فقیه در گیلان و مجمع نمایندگان استان به جهت تحقق مطالبات بحق مردم گیلان در این خصوص اعلام موضع نمایند.
    گیلان هنوز زخمهای بجا مانده از آخرین استاندار غیربومی خود را بخوبی بیاد دارد و تجربه را تجربه کردن خطا است.

    مدیر مسئول پایگاه اطلاع رسانی گیل خبر

    مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد مرکزی دکتر روحانی در گیلان

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.