شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41376 تعداد نوشته های امروز : 11 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • لاهیجان شهری است که آوازه دارد ولی امکانات ندارد
    08 تیر 1395 - 13:11
    شناسه : 8458
    0

    نماینده لاهیجان و سیاهکل در نشست مشترک با اعضای شورای اسلامی: لاهیجان شهری است که آوازه دارد ولی امکانات ندارد. به گزارش بامردم، ذبیح ا… نیکفر در ابتدای این نشست ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه روزه داران در ایام مبارک ماه رمضان ، با اشاره به نکات مهم مطرح شده توسط اعضای شورای […]

    پ
    پ

    نیکفر

    نماینده لاهیجان و سیاهکل در نشست مشترک با اعضای شورای اسلامی: لاهیجان شهری است که آوازه دارد ولی امکانات ندارد.

    به گزارش بامردم، ذبیح ا… نیکفر در ابتدای این نشست ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه روزه داران در ایام مبارک ماه رمضان ، با اشاره به نکات مهم مطرح شده توسط اعضای شورای اسلامی شهر در خصوص مسائل زیرساختی ، گردشگری ، پروژه های نیمه کاره و اشتغال، اظهار داشت: لاهیجان شهری است که آوازه دارد ولی امکانات ندارد.
    وی با یاد آوری ایام دفاع مقدس، افزود : در آن ایام همه اعتقاد داشتند که جنگ مال خودشان است و عزم ملی در حفظ و حراست از میهن اسلامی باعث شد که 8 سال در برابر استکبار جهانی بایستیم . وی گفت : امروز هم باید همه پای کار بیایند و همانگونه که رهبر معظم انقلاب سال جاری را سال اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل نامگذاری فرمودند می بایست عزم عمومی ایجاد و آنچه که هرکس در توانش است انجام دهد .
    نماینده لاهیجان در ادامه با اشاره به پیگیری های بعمل آمده در ارتباط با پروژه‌های عمرانی بویژه در حوزه لاهیجان اظهار امیدواری کرد: با همکاری و همدلی موجود، در کنار مردم و همراه مردم توفیقات خوبی حاصل گردد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.