شنبه, 8 اردیبهشت 1403 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41462 تعداد نوشته های امروز : 9 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • آغاز به کار بیست و نهمین جشنواره استانی تئاتر در گیلان
    16 شهریور 1396 - 11:11
    شناسه : 84581
    0

    معاون فرهنگی ، هنری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان از آغاز به کار بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان در مجتمع فرهنگی و هنری خاتم‌الانبیاء(ص) رشت خبر داد .   حسین ابراهیمیان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: «بر پیکری نبردی رو به خاموشی است» به کارگردانی کیوان خسرومرادی، «روایت […]

    پ
    پ

    معاون فرهنگی ، هنری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان از آغاز به کار بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان در مجتمع فرهنگی و هنری خاتم‌الانبیاء(ص) رشت خبر داد .

     

    حسین ابراهیمیان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: «بر پیکری نبردی رو به خاموشی است» به کارگردانی کیوان خسرومرادی، «روایت یک مرگ در خانه. وا. ده» به کارگردانی وحید درویشی، «جی» به کارگردانی وحید تقی زاده، «پلکان» به کارگردانی محمدرضا احمدزاده، «گوهر» به کارگردانی مهرداد بخشی، «آشویتس زنان» به کارگردانی امیر جادوسخن، «رقص روی یک پا» به کارگردانی مصطفی غلامی استادسرایی و «پانما» به کارگردانی مجید کاظم‌زاده مژدهی در بخش مسابقه و «تلخون» به کارگردانی سیامک حسن زاده نمایش های منتخب هستند.
    وی تصریح کرد: جشنواره استانی تئاتر گیلان به‌منظور شناسایی آثار برتر تولید شده در استان و معرفی نمایندگان شایسته برای حضور در سی‌ و ‌ششمین دوره‌ جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر برگزار می‌شود.
    وی اظهار داشت : فرهنگ کهن اسلامی – ایرانی، اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال، دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و مقاومت،مسائل اجتماعی معاصر، حجاب و عفاف از موضوعات این دوره از جشنواره است.
    ابراهیمیان خاطرنشان کرد: ٩ نمایش تا روز 16شهریور ماه بر صحنه اجرای داوری ارائه می شود.
    علاقمندان برای مشاهده جدول اجراهای جشنواره و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت این اداره‌کل به آدرس http://gilan.farhang.gov.ir مراجعه کنند.

    n82656978 71854391 - آغاز به کار بیست و نهمین جشنواره استانی تئاتر در گیلان -

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.