چهارشنبه, ۲۲ فروردین , ۱۴۰۳ Wednesday, 10 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41253 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد دیدگاهها : 2366×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • نظم و امنيت در ورزشگاه با همكاري تماشاگران فوتبال ميسر مي شود
    16 شهریور 1396 - 12:55
    شناسه : 84657
    0

    جانشین فرماندهي انتظامی استان گيلان گفت:‌ نظم و امنيت در ورزشگاه با همكاري تماشاگران فوتبال ميسر مي شود. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “مهرداد مهرگان” با اشاره به رویارویی تیم‌های فوتبال پرطرفدار گیلانی در جام حذفی، اظهار داشت:‌ظرفیت ورزشگاه عضدی رشت به عنوان میزبان این مسابقه، به هیچ وجه آمادگی میزبانی از تماشاگران […]

    پ
    پ

    جانشین فرماندهي انتظامی استان گيلان گفت:‌ نظم و امنيت در ورزشگاه با همكاري تماشاگران فوتبال ميسر مي شود.

    مهرداد مهرگان - نظم و امنيت در ورزشگاه با همكاري تماشاگران فوتبال ميسر مي شود - امنیت
    به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “مهرداد مهرگان” با اشاره به رویارویی تیم‌های فوتبال پرطرفدار گیلانی در جام حذفی، اظهار داشت:‌ظرفیت ورزشگاه عضدی رشت به عنوان میزبان این مسابقه، به هیچ وجه آمادگی میزبانی از تماشاگران مازاد بر ظرفیت را ندارد.
    این مقام انتطامی با اشاره به قرارگرفتن ورزشگاه شهید عضدی رشت در مراحل بازسازی و خارج از دسترس بودن بخشي از سكوهاي اين استاديوم، تصریح کرد: ورزشگاه سردار جنگل شهرستان رشت هنوز مهیای برگزاری بازی‌ها نشده و مسابقه سپيدرود و ملوان عصر شنبه در ورزشگاه عضدي برگزار خواهد شد.
    وي همكاري تماشاگران فوتبال در رشت وانزلي با پليس را مثبت ارزيابي كرد و افزود: با توجه به محدوديت ورزشگاه، به تماشاگران توصيه مي‌كنيم مسابقه را از منزل تماشا كنند.
    جانشين فرماندهي انتظامي استان گيلان با تاكيد بر اينكه هواداراني از انزلي نيز براي تماشاي اين مسابقه به رشت سفر خواهند كرد، خاطرنشان كرد: با توجه به حساسيت مسابقه و نگاه كشوري كه به اين ديدار وجود دارد، نظم و امنيت در ورزشگاه با همكاري تماشاگران فوتبال ميسر مي شود.
    سرهنگ مهرگان با اشاره به برگزاري مسابقه در يك روز تعطيل، اظهار داشت: تماشاگران از آوردن خودروهاي شخصي به محدوده ورزشگاه عضدي خودداري كنند.
    اين مقام انتظامي با بيان اينكه خارج از مستطيل سبز هيچ مشكلي ميان مردم رشت و انزلي وجود ندارد و همه برادروار در كنار هم زندگي مي‌كنند، خاطرنشان كرد: رعايت هنجارها، رعايت اخلاق و پرداختن به تيم خودي، براي پرهيز از حواشي ضروري به نظر مي‌رسد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.