جمعه, 7 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41452 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • تاکید فرماندار آستارا بر پیوند بین ظرفیت های رسانه ای و اقتصادی
    17 شهریور 1396 - 0:35
    شناسه : 84827
    0

    فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا بر پیوند بین ظرفیت های رسانه ای و اقتصادی و تجاری شهرستان تاکید کرد. یونس رنجکش در آیین گشایش نمایشگاه مطبوعات محلی و توانمندی های اقتصادی، تجاری و گردشگری شهرستان مرزی بندر آستارا اظهار داشت: یکی از اهداف این نمایشگاه این است که پیوندی بین رسانه های محلی استان و […]

    پ
    پ

    فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا بر پیوند بین ظرفیت های رسانه ای و اقتصادی و تجاری شهرستان تاکید کرد.

    IMG 2558 - تاکید فرماندار آستارا بر پیوند بین ظرفیت های رسانه ای و اقتصادی -

    یونس رنجکش در آیین گشایش نمایشگاه مطبوعات محلی و توانمندی های اقتصادی، تجاری و گردشگری شهرستان مرزی بندر آستارا اظهار داشت: یکی از اهداف این نمایشگاه این است که پیوندی بین رسانه های محلی استان و شهرستان و ظرفیت های اقتصادی و تجاری این شهرستان ایجاد کند.

    وی اضافه کرد: هر منطقه برای خود ظرفیت بالقوه ای دارد و برای اینکه به بالفعل تبدیل شود نیازمند معرفی درست است، برای این معرفی درست و شایسته هم، ظرفیت دیگری به نام رسانه نیاز داریم که خوشبختانه در شهرستان باتوجه به سایقه دیرینه ای که در بخش فرهنگ دارد، این پتانسیل وجود دارد.

    وی افزود: خوشبختانه رسانه های محلی شهرستان به این درک رسیده اند که باید غفلت های گذشته را جبران کرده و با پر کردن این خلا به سمت معرفی درست توان و پتانسیل اقتصادی و تجاری شهرستان گام بر دارند.

    وی تاکید کرد: با پیوند این دو می توان ظرفیت های بالقوه شهرستانی را به بالفعل تبدیل کرد.

    فرماندار آستارا گفت: آستارا از ظرفیت های نهفته زیاد فرهنگی و تجاری برخوردار است و می تواند با نقش آفرینی رسانه ها فعال شود زیرا نشریات، انعکاس دهنده دغدغه ها و ظرفیت های نقاط مختلف کشور هستند و شهرستان آستارا نیز به خاطر قابلیت هایش، شایسته معرفی است.

    وی فعالیت 10 نشریه محلی و نمایندگی خبرگزاری ها و صداوسیما در آستارا را فرصتی برای معرفی توانمندی های این شهرستان خواند و اضافه کرد: شناسایی خلاء ها و کاستی های حوزه های مختلف از وظایف مطبوعات محلی است و می تواند بستر توسعه را بیش از پیش فراهم کند.

    وی با بیان اینکه این نمایشگاه با 50 غرفه در شهرستان آستارا دایر است، تصریح کرد: اختتامیه جشنواره ملی مطبوعات محلی استان های کشور با تجلیل از خبرنگاران و فعالان حوزه رسانه، امروز (پنجشنبه) ساعت 22 در طرح سالمسازی سفیر امید آستارا برگزار خواهد شد.

    فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا به مکان برگزاری نمایشگاه اشاره کرد و گفت: مدت ها بود که این مکان بلا استفاده باقی مانده بود، خوشبختانه با همکاری شهرداری این مکان در اسرع وقت حاضر شد و امیدواریم از این به بعد به عنوان مرکز نمایشگاهی شهرستان مورد استفاده قرار می گیرد تا شاهد تحرک و پویایی بیشتر در حوزه معرفی توانمندی های شهرستان آستارا باشیم.

    در این نمایشگاه در کنار غرفه های مطبوعات محلی و نمایندگی خبرگزاری ها، غرفه هایی به صنایع دستی، غذاهای محلی و توانمندی تجاری، صنعتی و اقتصادی شهرستان آستارا اختصاص یافته است و این نمایشگاه با حضور امام جمعه و مدیران اجرایی آستارا، مدیران مسئول نشریات محلی، مدیرعامل خانه مطبوعات گیلان و اعضای هیات مدیره اتحادیه نشریات محلی کشور گشایش یافت.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.