چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41432 تعداد نوشته های امروز : 13 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • وضعیت اضطراری در لاهیجان به حالت عادی برگشت
    17 شهریور 1396 - 17:28
    شناسه : 85070
    0

    فرماندار لاهیجان گفت: وضعیت اضطراری ناشی از بارندگی های شدید بامداد امروز (جمعه) در شهرستان، با فروکش کردن باران و مدیریت درست و اصولی، به وضعیت عادی بازگشته است. به گزارش «بامردم»،  سید محمد احمدی عصر جمعه وضعیت کنونی شهرستان لاهیجان را عادی توصیف و بیان کرد: هم اکنون آب گرفتگی مناطق داخل شهر فروکش […]

    پ
    پ

    فرماندار لاهیجان گفت: وضعیت اضطراری ناشی از بارندگی های شدید بامداد امروز (جمعه) در شهرستان، با فروکش کردن باران و مدیریت درست و اصولی، به وضعیت عادی بازگشته است.

    n82658951 71857788 - وضعیت اضطراری در لاهیجان به حالت عادی برگشت - اظطراری

    به گزارش «بامردم»،  سید محمد احمدی عصر جمعه وضعیت کنونی شهرستان لاهیجان را عادی توصیف و بیان کرد: هم اکنون آب گرفتگی مناطق داخل شهر فروکش کرده و رفت و آمد به خوبی جریان دارد ضمن اینکه مسئولان و نیروهای امدادی نیز اوضاع را تحت کنترل دارند.
    وی افزود: یک دستگاه پراید ، یک دستگاه پیکان وانت و یک دستگاه خودروی سواری پیکان در روستای سطلسر پارک شده بود که براثر باران شدید و جاری شدن گل و لای، زیر پل سقوط کرده که بیرون آورده شدند.
    به گفته احمدی، براثر این بارندگی غیر عادی، به بعضی از خانه های مردم در شهر لاهیجان و روستای سطلسر آسیب هایی وارد شد که با توجه به گروه اعزامی از مرکز استان، این آسیب ها بررسی و میزان خسارت های وارده تعیین می شود.
    فرماندار لاهیجان ادامه داد: میزان خسارت ها توسط شهرداری ها و شوراهای محل ارزیابی و سریعا به ستاد بحران استان اعلام خواهد شد تا اقدامات لازم در این خصوص صورت گیرد.
    وی با اشاره به اسکان موقت مسافرانی که دچار مشکل شده بودند، گفت: لوازم اولیه بین آنان توزیع شد و برخی درحال حاضر، در حال خروج از شهرستان هستند.
    احمدی اضافه کرد: مشکل قطعی مقطعی برق در برخی مناطق نیز با تعویض کابل ها در حال رفع شدن است ضمن اینکه در زمینه مایحتاج عمومی ، کمبودی وجود ندارد و نانوایی ها نیز به پخت نان ادامه می دهند.
    بارندگی شدید از ساعت یک و نیم بامداد امروز (جمعه) در شهرستان لاهیجان آغاز شد و تا ساعت هفت صبح، بارش افزون بر 260 میلیمتر باران گزارش شده است. این میزان بارندگی در لاهیجان طی مدت زمان یادشده، توسط کارشناسان هواشناسی بی سابقه ذکر شده است.
    بدنبال این بارندگی های طوفانی، دمای هوا نیز در این شهرستان کاهش یافت به گونه ای که در ساعت هفت و نیم صبح امروز، دما 22 درجه سلسیوس ثبت شد که بیشینه آن طی روز گذشته، 35 و نیم درجه بوده است.

    ایرنا

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.