شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • نماز جمعه برای همگان است | با یکدیگر تعاون داشته باشیم
    18 شهریور 1396 - 0:29
    شناسه : 85184
    1

    خطیب جمعه لاهیجان اظهار داشت: نماز جمعه برای همگان است، برای بنده صدیق، برای گروهی خاص نیست، همه جناح ها اینجا حاضرند، اینجا برای همه است. به گزارش «بامردم»،  حجت الاسلام مهدی صدیق در خطبه های نماز جمعه این هفته لاهیجان با تبریک فرا رسیدن عید غدیر خم، گفت: عید غدیر برترین عید ها است، […]

    پ
    پ

    خطیب جمعه لاهیجان اظهار داشت: نماز جمعه برای همگان است، برای بنده صدیق، برای گروهی خاص نیست، همه جناح ها اینجا حاضرند، اینجا برای همه است.

    امام جمعه جدید لنگرود 15 - نماز جمعه برای همگان است | با یکدیگر تعاون داشته باشیم - جمعه

    به گزارش «بامردم»،  حجت الاسلام مهدی صدیق در خطبه های نماز جمعه این هفته لاهیجان با تبریک فرا رسیدن عید غدیر خم، گفت: عید غدیر برترین عید ها است، عید غدیر، عید الله اکبر و عید آل محمد و ارزشمندترین و والاترین عید اسلامى است.

    وی افزود: روزه گرفتن در این روز بسیار خوب است، در روایات آمده است که روزه گرفتن کفاره 60 سال گناه را از بین می برد، در روایت دیگری نیز آمده است که روزه گرفتن در عید غدیر  معادل ثواب 100 حج و 100 عمره و حتی به اندازه کل عمر دنیا ثواب دارد و این نشان دهنده ارزش معنوی عید غدیر می باشد.

    امام جمعه لاهیجان اضافه کرد: غدیر یک روز نیست، غدیر یک تاریخ، یک میزان، یک معیار، یک الگو و اسوه است که به تمام دنیا و همه مظلومان عالم اعلام می کند که اگر می خواهید از بدبختی نجات پیدا کنید رهبری مثل امام علی (ع) و یا از شاگردان علی و اهل اسلام، تقوا، دیانت و عدل و … باید باشد، امروز در تمام دنیا رهبری مثل آیت الله العظمی خامنه ای ما نداریم.

    حجت الاسلام صدیق در ادامه تصریح کرد: آمریکا و ترامپ به خودشان زحمت می دهند، 39 سال است که ما انقلاب کرده ایم و از روز اول تصمیم داشتند انقلاب، اسلام و نظام را از بین ببرند و می خواهند نظام نباشد، هرگز نتوانسته اند و نخواهند توانست.

    خطیب جمعه لاهیجان با تقدیر از محمدرضا بشر دوست رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان لاهیجان و تبریک هفته تعاون عنوان کرد: بنده نیز درخواست می کنم با یکدیگر تعاون داشته باشیم این فقط به صورت اسمی نباشد بلکه عملا تعاون داشته باشیم، بنده تعاون دل ها را نیز از شما می خواهم همه با هم باشیم، هیچ کس خودش را از دیگری بالاتر نداند همه رهبرمان آقا است، دشمن در کمین است دست به دست هم دهیم و نگذاریم نفوذ کنند.

    وی تاکید کرد: نماز جمعه برای همگان است، برای بنده صدیق، برای گروهی خاص نیست، همه جناح ها اینجا حاضرند، اینجا برای همه است همچون کعبه که عبادتگاه است برای همه مسلمانان، حتی آن هایی که تا کنون نماز جمعه نیامده اند را نیز دعوت کنید و بیاورید.

    صدیق در پایان به نمازگزاران توصیه کرد تا در شرکت تعاونی توسعه و عمران شهرستان عضو شوند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.