×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

نجار رئیس سازمان مدیریت بحران کشور و معاون بازسازی بنیاد مسکن کشور به دعوت استاندار گیلان فردا (شنبه) در سفر به گیلان، از برخی مناطق استان که دچار آبگرفتگی شده اند، بازدید می کند.

n82659081 71858024 - گزارش استاندار گیلان به وزیر کشور | سفر رئیس سازمان مدیریت بحران به گیلان -

وزیر کشور در تماس تلفنی با استاندار نحوه کمک رسانی به مناطق سیل زده گیلان را پیگیری کرد.

دکتر نجفی در تماس تلفنی با وزیر کشور، توضیحاتی از اقدامات انجام شده در مناطقی از استان که در پی بارش شدید باران بامداد امروز ، دچار آبگرفتگی شده اند، ارائه کرد.
در همین زمینه، نجار رئیس سازمان مدیریت بحران کشور و معاون بازسازی بنیاد مسکن کشور به دعوت استاندار گیلان فردا (شنبه) در سفر به گیلان، از برخی مناطق استان که دچار آبگرفتگی شده اند، بازدید می کند.
دکتر نجفی پیش از ظهر امروز (جمعه) با سفر به شهرستان های لنگرود و لاهیجان، ضمن بازدید از مناطقی که دچار آبگرفتگی شده بودند، در جریان خدمت رسانی به مردم این مناطق قرار گرفت.
وی پس از این بازدید و حضور در ستاد مدیریت بحران شهرستان لاهیجان، گفت: آسیب های ناشی از بارش شدید باران در استان بویژه مناطق شرقی، بررسی و تسهیلات اعتباری کوتاه مدت به آسیب دیدگان پرداخت می شود.
وی به مردم اطمینان داد که کارشناسان ستاد مدیریت بحران استان، از تک تک خانه هایی که دچار آبگرفتگی شده و خسارت دیده اند، بازدید و گزارش کارشناسی را ارائه خواهند داد.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.