پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41356 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • انتخاب استاندار بومی به عنوان یک مزیت، مورد انتظار همه مردم گیلان است
    19 شهریور 1396 - 13:24
    شناسه : 85693
    0

    استاندار، ضمن باور عمیق به اهداف و برنامه های دولت که دربرگیرنده رای قاطع مردم به دولت روحانی است با توجه به شرایط خاص کشور باید فردی خلاق و کارآزموده، عملگرا، با تجربه و صبور، باهوش و پاکدست، مردم باور و مردم دار، قاطع و فرصت شناس، امیدآفرین و مشورت پذیر، برنامه ریز و استراتژیست […]

    پ
    پ

    استاندار، ضمن باور عمیق به اهداف و برنامه های دولت که دربرگیرنده رای قاطع مردم به دولت روحانی است با توجه به شرایط خاص کشور باید فردی خلاق و کارآزموده، عملگرا، با تجربه و صبور، باهوش و پاکدست، مردم باور و مردم دار، قاطع و فرصت شناس، امیدآفرین و مشورت پذیر، برنامه ریز و استراتژیست و ده ها ویژگی دیگر را می توان لازمه انتخاب یک استاندار توانمند نام برد.

    اسماعیل عبداللهی - انتخاب استاندار بومی به عنوان یک مزیت، مورد انتظار همه مردم گیلان است -

    به گزارش «بامردم»، اسماعیل عبداللهی از فرمانداران سابق گیلان و عضو علی البدل شورای شهر رشت  در گفت و گو با گیل خبر درباره انتصاب استاندار گیلان در دولت دوازدهم گفت: در چند روز اخیر زمزمه هایی در خصوص تغییر استاندار گیلان از محافل رسمی و غیر رسمی به گوش می رسد که به عقیده من، با شروع به کار هر دولتی تا حدود زیادی این امر طبیعی است و شاید به زعم بسیاری از افراد یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر است. انتخاب استاندار امری مهم و چند وجهی است که به دلیل اهمیت موضوع باید به دور از احساسات و به طور واقع ببینانه به آن نگریست. وی افزود: قانون اختیارات استاندار را به عنوان نماینده عالی دولت بسیار گسترده تبیین کرده است و او را ناظر بر امورات دستگاه های اجرایی و حفظ امنیت عمومی استان و مجری حفظ سیاست های عمومی دولت قلمداد می کند.

    این فعال سیاسی اصلاح طلب  افزود: مع الوصف استاندار، ضمن باور عمیق به اهداف و برنامه های دولت که دربرگیرنده رای قاطع مردم به دولت روحانی است با توجه به شرایط خاص کشور باید فردی خلاق و کارآزموده، عملگرا، با تجربه و صبور، باهوش و پاکدست، مردم باور و مردم دار، قاطع و فرصت شناس، امیدآفرین و مشورت پذیر، برنامه ریز و استراتژیست و ده ها ویژگی دیگر را می توان لازمه انتخاب یک استاندار توانمند نام برد. امروز گیلان با این همه منابع از بیکاری شکننده جوانانمان رنج می برد که استاندار جدید باید با بهره گیری از نیروهای باتجربه و جوانان با انگیزه، با شناخت همه جانبه از ظرفیت ها و چالش های استان با اصل تعامل و همکاری با نیروهای موثر و ثاثیرگذار استان و سایر قوا برای استان گیلان با بهره گیری از ظرفیت های محلی، ملی و بین‌المللی گام بردارد.
    فرماندار سابق انزلی ، رودبارو تالش در مورد انتصاب استاندار بومی نیز افزود:  انتخاب استاندار بومی به عنوان یک مزیت، مورد انتظار همه مردم گیلان است که خوشبختانه نیروهای کاردان با ویژگی های مورد اشاره در گیلان کم نیستند. اما آن چیزی که از همه مهم تر است شایسته سالاری است که در دایره بومی و غیربومی تعریف نمیگردد و امیدوارم با عنایت الهی و با جلب نظر مردم شاهد انتخاب یک استاندار تحول گرا و مردم پسند باشیم.

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.