چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41432 تعداد نوشته های امروز : 13 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • بازداشت یکی از مدیران حوزه صنعت گیلان به اتهام اخذ رشوه
    19 شهریور 1396 - 13:30
    شناسه : 85726
    0

    سیاوش‎پور با تاکید بر برخورد با هرگونه فساد اعم از اداری و مالی گفت: اخبار تکمیلی در رابطه با این پرونده متعاقبا اعلام خواهد شد. رییس کل دادگستری گیلان از تشکیل پرونده قضایی برای یکی از مدیران اداره صنایع بازرگانی استان گیلان و تعدادی از پرسنل این اداره خبر داد و گفت: این افراد به اتهام اولیه اخذ رشوه در بازداشت […]

    پ
    پ

    سیاوش‎پور با تاکید بر برخورد با هرگونه فساد اعم از اداری و مالی گفت: اخبار تکمیلی در رابطه با این پرونده متعاقبا اعلام خواهد شد.

    پور 5 - بازداشت یکی از مدیران حوزه صنعت گیلان به اتهام اخذ رشوه - بازداش

    رییس کل دادگستری گیلان از تشکیل پرونده قضایی برای یکی از مدیران اداره صنایع بازرگانی استان گیلان و تعدادی از پرسنل این اداره خبر داد و گفت: این افراد به اتهام اولیه اخذ رشوه در بازداشت موقت هستند.

    احمد سیاوش‎پور رییس کل دادگستری گیلان از تشکیل پرونده قضایی برای یکی از مدیران اداره صنایع بازرگانی استان گیلان و تعدادی از پرسنل این اداره خبر داد.

    وی ادامه داد: از آنجایی که هنوز تحقیقات در رابطه با این پرونده تکمیل نشده از بیان جزئیات معذورم اما این افراد در حال حاضر به اتهام اخذ رشوه در بازداشت موقت هستند.

    سیاوش‎پور در پایان با تاکید بر برخورد با هرگونه فساد اعم از اداری و مالی گفت: اخبار تکمیلی در رابطه با این پرونده متعاقبا اعلام خواهد شد.

     

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.