سه شنبه, ۲۱ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 9 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41245 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2365×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • چرا باید دائره اسامی و چهره های گیلانی واجد شرایط را تنگ کنیم | بیائیم لیست جامع بدهیم نه یک لیست یک سویه
    19 شهریور 1396 - 23:34
    شناسه : 85880
    0

     عضو مطرح حزب ندای ایرانیان گفت:باید تلاش کنیم که راه آغاز شده توسط اعتدال را به یک سرانجام برسانیم و کمک کنیم گفتمان اعتدال (گفتمان رییس جمهور منتخب)به دست معتقدین واقعی اش برسد . به گزارش «بامردم»، علیرضا سحرخیز در گفتگو با « اعتدال شمال» گفت :مباحث مطرح شده در استانداری گیلان و اختلافی که […]

    پ
    پ

     عضو مطرح حزب ندای ایرانیان گفت:باید تلاش کنیم که راه آغاز شده توسط اعتدال را به یک سرانجام برسانیم و کمک کنیم گفتمان اعتدال (گفتمان رییس جمهور منتخب)به دست معتقدین واقعی اش برسد .

    علیرضا سحرخیز 2 - چرا باید دائره اسامی و چهره های گیلانی واجد شرایط را تنگ کنیم | بیائیم لیست جامع بدهیم نه یک لیست یک سویه - استاندار

    به گزارش «بامردم»، علیرضا سحرخیز در گفتگو با « اعتدال شمال» گفت :مباحث مطرح شده در استانداری گیلان و اختلافی که بین حامیان دولت‌ اعم از اصلاح طلبان و اعتدال به شکل نامحسوس افتاده است را می توان با یک خط جدید و رویکرد مشخص برطرف و به یک اجماع و هم فکری رسید.

    وی اظهار داشت:معتقدم در استان خودمان مصداق بارز جمله اندیشمند معروف در خصوص نخبه کشی گام برنداریم بلکه در مسیر نخبه پروری گام برداریم .

    این فعال سیاسی عنوان کرد :ما نخبگان متخصص بومی در استان زیاد داشته و باید از ظرفیت های آنان در پست های مدیریتی استانداری گیلان استفاده کنیم.وی تصریح کرد:ما نباید فضایی ایجاد کنیم که نخبه هایمان را سرخورده کنیم و لیدرهای سیاسی اعتدال و لیدرهای سیاسی اصلاح طلب را سرخورده کنیم

    سحرخیز با اشاره به اهمیت وحدت در این برهه زمان عنوان کرد: بنده دعوت میکنم از همه نخبگان و لیدرهای سیاسی اصلاح طلب و اعتدال برای مذاکره و رسیدن به یک سخن واحد تا بعد برای استانمان مشکلی پیش نیاید .

    وی ادامه داد:معتقدم می توانیم از ظرفیت های بومی خودمان استفاده کنیم و میتوانیم در کنارسه اسامی مطرح شده دیگر ، از حضور اسامی محتملی همانند، کیوان محمدی و عبدالغفار شجاع که قابلیت طرح در این مقام را دارند بهره ببریم . چرا باید دائره اسامی و چهره های گیلانی واجد شرایط را تنگ کنیم . بیائیم لیست جامع بدهیم نه یک لیست یک سویه.

    عضو مطرح حزب ندای ایرانیان گفت:باید تلاش کنیم که راه آغاز شده توسط اعتدال را به یک سرانجام برسانیم و کمک کنیم گفتمان اعتدال (گفتمان رییس جمهور منتخب)به دست معتقدین واقعی اش برسد .

    وی در پاسخ به گزینه مطرح شده غیربومی اذعان داشت : دکتر سالاری عملکرد مثبتی در بوشهر داشته و از افراد حامی دولت و خوش فکر است اما ما در استان نخبه های زیادی داریم و باید تلاش کنیم از این ظرفیت ها بهره کامل ببریم.

     

     

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.