جمعه, 7 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41452 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • امروز کسی «انقلابی» است که در فکر «رفع محرومیت» مردم باشد
    20 شهریور 1396 - 19:27
    شناسه : 86055
    1

    فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب سپاه را نهادی انقلابی دانسته و از آن کارهای انقلابی می‌خواهند، گفت: انقلابی کسی است که در فکر رفع محرومیت بوده و برای این کشور فقط و فقط کار کند. به گزارش «بامردم»، سردار محمد عبدالله‌پور صبح امروز در مراسم معارفه فرمانده سپاه ناحیه رودسر […]

    پ
    پ

    فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب سپاه را نهادی انقلابی دانسته و از آن کارهای انقلابی می‌خواهند، گفت: انقلابی کسی است که در فکر رفع محرومیت بوده و برای این کشور فقط و فقط کار کند.

    محمد عبدالله‌پور - امروز کسی «انقلابی» است که در فکر «رفع محرومیت» مردم باشد -

    به گزارش «بامردم»، سردار محمد عبدالله‌پور صبح امروز در مراسم معارفه فرمانده سپاه ناحیه رودسر اظهار داشت: شهید حججی روح استقامت ملت بزرگ ایران را به دنیا نشان داد.

    وی با اشاره به اینکه شهدای مدافع حرم تربیت‌یافتگان مکتب امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب هستند افزود: امروز ایران اسلامی به برکت خون‌های پاک شهدا گام‌های بزرگی را برداشته و برخی از پیروزی‌های به‌دست آمده از تصور انسانی خارج است.

    فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب سپاه پاسداران را نهادی انقلابی دانسته و از آن کارهای انقلابی می‌خواهند اعلام کرد: انقلابی کسی است که در فکر رفع محرومیت بوده و برای این کشور فقط و فقط کار کند.

    وی گفت: برخی امروز به‌دنبال بزرک کردن دشمنان هستند و حساسیتی روی دشمنان ندارند. امروز ایران اسلامی به برکت خون شهدا و ایستادگی مردم با رهبری مقام عظمای ولایت در اوج عزت و اقتدار قرار دارد.

    سردار عبدالله‌پور با اشاره به اینکه فتنه خط قرمز نظام است تصریح کرد: سپاه پاسداران در مقابل هر کسی که می‌خواهد به ستون این انقلاب و ولایت فقیه حمله کند مثل کوه ایستاده و از این اصول حفاظت می‌کند.

    در پایان این مراسم ضمن قدردانی از زحمات سرهنگ پاسدار حسین مصطفی‌پور، سرهنگ پاسدار ناصر پورکریمی به‌عنوان فرمانده سپاه ناحیه رودسر معرفی شد.

    تسنیم

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.