جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41360 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • چشم ملت مظلوم فلسطین به حمایت عدالتخواهان از نخستین قبله مسلمین است
    10 تیر 1395 - 11:58
    شناسه : 8607
    0

    نماینده ولی فقیه، استاندار و رئیس مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی در پیام مشترکی به مناسبت روز جهانی قدس گفتند: چشم ملت مظلوم و ستمدیده فلسطین به حمایت عدالتخواهان جهان از نخستین قبله مسلمین است. به گزارش بامردم، آیت الله زین العابدین قربانی، محمدعلی نجفی و مهرداد لاهوتی در این پیام مشترک که […]

    پ
    پ

    512367_PhotoA-768x460

    نماینده ولی فقیه، استاندار و رئیس مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی در پیام مشترکی به مناسبت روز جهانی قدس گفتند: چشم ملت مظلوم و ستمدیده فلسطین به حمایت عدالتخواهان جهان از نخستین قبله مسلمین است.

    به گزارش بامردم، آیت الله زین العابدین قربانی، محمدعلی نجفی و مهرداد لاهوتی در این پیام مشترک که نسخه ای از آن روز پنجشنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت، آورده اند: تدبیر و دوراندیشی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در نامگذاری آخرین جمعه‌ ماه مبارک رمضان به نام روز قدس، هر ساله میعادگاه تجلی وحدت مسلمین در حمایت از فلسطین مظلوم است.

    در ادامه این پیام مشترک افزوده شده: مردم ستمدیده‌ فلسطین پس از نامگذاری روز قدس، جان دوباره‌ای در مبارزه با رژیم جنایتکار صهیونیستی گرفتند و خروش‌های مردم آزادیخواه جهان در زنده کردن بشارت الهی مبنی بر اینکه حکومت از آن مستضعفین است، پایه‌های ظلم و ستم جهانی که نماد آن رفتارهای سفاکانه رژیم کودک‌کش اسرائیل محسوب می شود را به لرزه در آورد.
    نماینده ولی فقیه، استاندار و رئیس مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی در این پیام مشترک گفته اند: در آستانه روز جهانی قدس، ملت مظلوم و ستمدیده فلسطین رمضان خونین دیگری را پشت سر می‌گذارند و در این میان چشمشان به عدالتخواهان جهان بویژه ایران اسلامی دوخته شده است تا شاهد حمایت از برادران و خواهران خود در نخستین قبله مسلمین باشند.
    در ادامه این پیام مشترک آمده: بی‌شک اعلام انزجار از جنایات جنگی اسرائیل و هم پیمانانش بویژه آمریکا و آل سعود که از گروه های تروریستی و تکفیری در عراق، سوریه و دیگر کشورها حمایت می‌کنند باعث رساندن ندای مظلومیت کودکان، زنان و مردم بی دفاع فلسطین به گوش همگان و رسوایی بیشتر سران کشورهای وابسته و مجامع جهانی خاموش می شود.
    آیت الله زین العابدین قربانی، محمدعلی نجفی و مهرداد لاهوتی در خاتمه این پیام مشترک گفته اند: با آرزوی قبولی طاعات و عبادات به درگاه ایزد منان، از مردم ولایتمدار و فهیم گیلان دعوت می‌کنیم ضمن تجدید عهد با آرمان‌های امام خمینی (ره) و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب، همراه و همگام با همه ملت شریف ایران، در جمعه پیش رو با حضور پرشور و حماسی در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کنند و آزادی فلسطین را فریاد زنند.
    فردا یازدهم تیرماه، مصادف با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس نامگذاری است.

    ایرنا

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.