شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • درگیری فیریکی شورا و شهردار در اسالم !
    10 تیر 1395 - 12:03
    شناسه : 8608
    0

    یوسف عبدلی امروز با اشاره به اقدام‌های صورت گرفته در این منطقه، اظهار کرد: در ماه‌های اخیر حدود چهار کیلومتر از کوچه‌های شهر آسفالت شد. وی آسفالت دو باند از خیابان امام خمینی(ره) خلیف‌آباد اسالم را از جمله برنامه‌ها عنوان کرد و افزود: این طرح به طول شش کیلومتر تا حدودی تأمین اعتبار شده و […]

    پ
    پ
    یوسف عبدلی امروز با اشاره به اقدام‌های صورت گرفته در این منطقه، اظهار کرد: در ماه‌های اخیر حدود چهار کیلومتر از کوچه‌های شهر آسفالت شد.
    وی آسفالت دو باند از خیابان امام خمینی(ره) خلیف‌آباد اسالم را از جمله برنامه‌ها عنوان کرد و افزود: این طرح به طول شش کیلومتر تا حدودی تأمین اعتبار شده و امیدواریم با این آسفالت مشکل منطقه خلیف‌آباد برطرف شود.

    نایب رئیس شورای اسلامی شهر اسالم از واگذاری طرح ساحلی این شهر خبر داد و گفت: برای واگذاری طرح ساحلی اسالم در شرف عقد قرارداد با سرمایه‌گذار هستیم و حدود 300 نفر در آن مشغول به‌کار می‌شوند.

    وی وضعیت اعتبارات را زیاد مناسب ندانست و تصریح کرد: با وجود کمبود اعتبارات گام‌های بزرگی در شهر برداشتیم که بازگشایی ورودی‌های شهر از جمله آن است

    عبدلی به آغاز عملیات احداث مخزن 2 هزار متر مکعبی آب در اسالم اشاره کرد و یادآور شد: اکنون عملیات ساخت پروژه مخزن آب حدود 30 درصد پیشرفت دارد و احداث چندین کانال آب نیز به‌زودی آغاز می‌شود.

    وی با اشاره به اینکه ساخت میدان سی‌.ان‌.جی شهر اسالم در دست اقدام است، خاطرنشان کرد: عملیات ساخت این پروژه آغاز شده و تا یک ماه دیگر به بهره‌برداری می‌رسد.

    این مسؤول درباره درگیری فیزیکی یکی از اعضای شورای شهر اسالم با شهردار، تصریح کرد: این همکار ما در چند ماه گذشته مرتکب اشتباهات متعدد شد و انتظاراتی از شهردار مانند گرفتن امتیاز دکه، معرفی پیمانکار به او برای انجام کارهای خاص و… داشت که شهردار به لحاظ قانونی نمی‌توانست این خواسته او را برآورده کند و به همین دلیل درگیری فیزیکی ایجاد کرد.

    وی با بیان اینکه عضو مذکور شورا قصد داشت با درگیری با شهردار به خواسته‌های خلاف خود برسد، خاطرنشان کرد: این قانون‌گذار باید رعایت قانون را داشته باشد و به آن عمل کند و انتظار نمی‌رفت که همکار ما در شورا چنین کار خلاف اخلاقی را انجام دهد و با شهردار که نماینده شورای اسلامی شهر و رابط بین مردم و دولت است، درگیری فیزیکی داشته باشد.

    عبدلی متذکر شد: به‌زودی حکم قانونی عضو متخلف شورای اسلامی شهر اسالم صادر می‌شود و اگر نتواند رضایت شهردار را جلب کند احتمال سلب عضویت این عضو شورا وجود دارد و نفر عضو علی‌البدل جایگزین او می‌شود.

    منبع: فارس

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.