پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41438 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • 37 نفر متقاضی تصدی کرسی شهرداری لاهیجان هستند | انتخاب شهردار جدید بر اساس لیاقت و شایسته سالاری انجام خواهد شد
    21 شهریور 1396 - 12:42
    شناسه : 86550
    1

    رئیس شورای شهر لاهیجان گفت: 37 نفر متقاضی تصدی کرسی شهردار در لاهیجان هستند . به گزارش «بامردم»، فرداد جنابی با بیان اینکه در فضایی آرام و شفاف به بررسی برنامه‌های ارائه‌ شده نامزدها می‌پردازیم اظهار کرد: تخصص، سابقه مدیریتی، بومی بودن و ارتباط نزدیک با مردم در تصمیم‌گیری ما در انتخاب شهردار از میان […]

    پ
    پ

    رئیس شورای شهر لاهیجان گفت: 37 نفر متقاضی تصدی کرسی شهردار در لاهیجان هستند .

    جنابی رییس شورای شهر لاهیجان - 37 نفر متقاضی تصدی کرسی شهرداری لاهیجان هستند | انتخاب شهردار جدید بر اساس لیاقت و شایسته سالاری انجام خواهد شد - 36 نفر

    به گزارش «بامردم»، فرداد جنابی با بیان اینکه در فضایی آرام و شفاف به بررسی برنامه‌های ارائه‌ شده نامزدها می‌پردازیم اظهار کرد: تخصص، سابقه مدیریتی، بومی بودن و ارتباط نزدیک با مردم در تصمیم‌گیری ما در انتخاب شهردار از میان گزینه‌های مذکور تأثیر به‌سزایی دارد.
    وی افزود: هیچ گزینه ی از پیش تعیین شده برای تصدی پست شهرداری لاهیجان نداریم و انتخاب شهردار جدید لاهیجان بر اساس لیاقت و شایسته سالاری انجام خواهد شد.
    جنابی عنوان کرد: همه ما همانند شهروندان دلسوز لاهیجان بر این باوریم که فردی که بعنوان شهردار از طرف مجموعه شورای منتخب در دور پنجم معرفی خواهد شد باید لیاقت و شهامت و توانایی مدیریت چنین سمتی را از همه لحاظ داشته باشد.
    وی گفت: بدون شک دغدغه اصلی تمامی مجموعه شورا در دور جدید جلب رضایت شهروندان و رفع مشکلات عموم شهروندان در حوزه های مختلف می باشد.

    رییس شورای شهر لاهیجان یادآور شد: تاکنون تعداد 37 نفر با تحصیلات و گرایشات مختلف کاری جهت تصدی پست شهرداری لاهیجان به مجموعه شورا مراجعه کرده اند و هر کدام با ارائه برنامه های کاری و رزمه و سوابق خویش آمادگی خود را برای این پست اعلام داشته اند که مجموعه شورا پس از نشست های متعدد و بررسی برنامه های متقاضیان و انجام مصاحبه های حضوری در آینده ای نزدیک و پس از یک جمع بندی کامل نسبت به انتخاب و معرفی بهترین گزینه برای شهرداری لاهیجان اقدام خواهد کرد.

     

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.