سه‌شنبه, 4 اردیبهشت 1403 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41419 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2371×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • خوشرویی در عین صلابت از ویژگی های پلیس مردمی است
    21 شهریور 1396 - 20:55
    شناسه : 86743
    0

    فرمانده انتظامی استان گیلان خوشرویی در عین صلابت را از ویژگی های پلیس مردمی دانست. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار ” محمدرضا اسحاقی” در جمع کارکنان انتظامی و خانواده های آنان با بیان اینکه نیروی انسانی ارزشمندترین سرمایه ناجا است، اظهار داشت: رشد و تعالی حداکثری با روحیه پرنشاط خدمتی میسر می شود. […]

    پ
    پ

    فرمانده انتظامی استان گیلان خوشرویی در عین صلابت را از ویژگی های پلیس مردمی دانست.

    رضا اسحاقی - خوشرویی در عین صلابت از ویژگی های پلیس مردمی است - پلیس گیلان
    به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار ” محمدرضا اسحاقی” در جمع کارکنان انتظامی و خانواده های آنان با بیان اینکه نیروی انسانی ارزشمندترین سرمایه ناجا است، اظهار داشت: رشد و تعالی حداکثری با روحیه پرنشاط خدمتی میسر می شود.
    این مقام ارشد انتظامی خوشرویی در عین صلابت را از ویژگی های پلیس مردمی برشمرد و افزود: امروز پلیس چشم امید مردم و نظام است.
    وی با اشاره به اینکه پیوستگی مستمر با مردم رمز ماندگاری نظام اسلامی است، تصریح کرد: بین مردم و نظام هیچوقت فاصله ای وجود نداشته و نخواهد داشت.
    فرمانده انتظامی استان با قدردانی از صبر و بردباری خانواده کارکنان ناجا، اضافه کرد: هر حلاوتی که در به موفقیت رسیدن ماموریت های پلیس وجود دارد، ثمره این صبر و بردباری است.
    سردار اسحاقی با تاکید بر اینکه پلیس با روحیه جهادی به دنبال کاهش آسیب های اجتماعی است، خاطرنشان کرد: حل معضلات اجتماعی همکاری همه مردم و دستگاه ها را می طلبد.
    این مقام ارشد انتظامی با اشاره به شعار هفته ناجا سال ۹۶ “امنیت برای همه، پلیس برای امنیت”، بیان داشت: عشق به خدمت رسانی، تبلور تلاش جهادی است.
    وی فضای مجازی را سنگر هجوم دشمنان دانست و اضافه کرد: امروزه جرایم اینترنتی رشد نگران کننده ای در تمام جوامع دارند‌.
    سردار اسحاقی آموزش علمی و تخصصی را از لازمه های پیشرفت برشمرد و خاطرنشان کرد: به روز بودن در مواجهه با تغییرات جامعه در زمره اولویت های پلیس است.
    این مقام ارشد انتظامی مردم گیلان را مردمی دین محور و ولایتمدار دانست و بیان داشت: بصیرت این مردم همواره توطئه های دشمن را خنثی می کند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.