×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 16 خبر

صمد مرفاوی خودش سرمربی استقلال بوده، به همین خاطر حالا می‌تواند شرایط منصوریان را تا حد زیادی درک کند.
مرفاوی - مرفاوی: چرا استقلال این همه مصدوم دارد؟ - استقلال

 صمدآقا در عین انتقادات فنی، معتقد است که نباید پشت سرمربی کنونی استقلال خالی شود.

*پارس جنوبی جم و استقلال دو تیمی که در این فصل با نتایج خود در لیگ خیلی سر و صدا کرده‌اند. بازی را چطور ارزیابی می‌کنید؟

پارس جنوبی خیلی باانگیزه است. شرایط بسیار خوبی در جدول داشته و از شرایط میزبانی هم به بهترین شکل ممکن سود می‌برد. این تیم کلی تماشاگر دارد که روی رقبا فشار می‌آورند اما در سوی دیگر، استقلال شرایطی بحرانی داشته و ماجراهای رخ داده در هیئت مدیره هم مزید بر علت شده تا این روزها به لحاظ روحی شرایط مطلوبی نداشته باشند. آبی‌ها باید برای این مسابقه آرامش و تمرکز داشته باشند.

*تفاوت‌های دو تیم را در چه می‌بینید؟

خط آتش پارس جنوبی تاکنون بسیار خوب عمل کرده است. آنها خیلی خوب به حریفان فشار آورده و گل‌ می‌زنند ولی خط حمله استقلال دقیقاً در نقطه مقابل قرار دارد. از سوی دیگر تعداد مصدومان استقلال هم زیاد است و سؤال اینجاست که چرا یک تیم باید این همه مصدوم داشته باشد؟ وقتی یک تیم اینقدر آسیب‌دیده دارد یعنی اینکه یک جای کار حتماً ایراد دارد. مسئله هم فقط به زمین تمرین برنمی‌گردد، همه تیم‌ها که در زمین‌های خوب تمرین نمی‌کنند ولی اینقدر مصدوم ندارند.

*اگر استقلال به پارس جنوبی ببازد، به نظر شما منصوریان باید برود یا اینکه باید همچنان به او فرصت داد؟

من به این موضوع از منظر دیگری نگاه می‌کنم. کادر فنی و بازیکنان استقلال باید اعتماد به نفس برای برد داشته باشند. امیدوارم جمعه حریف را ببرند و از بحران خارج شوند. به نظرم بهتر است به جای صحبت از اخراج و قطع همکاری، به تیم اعتماد به نفس و باور بردن تزریق کرد. اینکه مرتب حرف از قطع همکاری، جدایی و… شود، اصلاً خوب نیست. تیم نیازمند آرامش است و این مسئله باید توسط مدیریت باشگاه به تیم وارد شود تا استقلال از بحران نتیجه‌گیری بیرون بیاید.

افکار

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.