جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • انهدام باند سارقان غیر بومی در بندرانزلی
    23 شهریور 1396 - 12:41
    شناسه : 87291
    0

    فرمانده انتظامی بندرانزلی از انهدام باند سارقان منزل غیر بومی توسط ماموران آگاهی در این شهرستان خبر داد. به گزارش «بامردم»، سرهنگ “هرمز عشقی” درگفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: در پی وقوع چندین مورد سرقت منزل در بندرانزلی شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان این سرقت ها به طور ویژه در […]

    پ
    پ

    فرمانده انتظامی بندرانزلی از انهدام باند سارقان منزل غیر بومی توسط ماموران آگاهی در این شهرستان خبر داد.

    - انهدام باند سارقان غیر بومی در بندرانزلی - انزلی
    به گزارش «بامردم»، سرهنگ “هرمز عشقی” درگفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: در پی وقوع چندین مورد سرقت منزل در بندرانزلی شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان این سرقت ها به طور ویژه در دستورکار پلیس این شهرستان قرار گرفت.
    وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام یکسری کارهای تخصصی و اقدامات خاص موفق شدندخودروی مورد استفاده در سرقت ها را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی و اخذ نیابت متهمان را در ارومیه دستگیر کنند.
    این مقام انتظامی با بیان اینکه 3 سارق دستگیر شده که اهل و ساکن یکی از استان های مرکزی هستند،بیان داشت: متهمان در بازجویی های پلیس به بزه انتسابی و سرقت اموال مانند گاوصندوق،دوربین،سکه طلا،طلا، جواهر و نقره جات،گوشی تلفن همراه،27هزار دلار ،لب تاپ در مجموع به ارزش یک میلیارد و 560 میلیون ریال اعتراف کردند.
    سرهنگ عشقی با بیان اینکه متهمان به 8 فقره سرقت منزل در شهرستان بندرانزلی اعتراف کردند، گفت: هر سه متهم پس از تکمیل پرونده و بازسازی صحنه در محل جرم به مراجع قضائی تحویل داده شدند.
    فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی از عموم مردم خواست، از نگهداری وجوه نقد، طلا و جواهر در منزل پرهیز کرده و از ایمن بودن منزل خود در مقابل سرقت با استفاده از درب های ضد سرقت ، قفل مناسب و حفاظ دیوار خانه اطمینان حاصل کرده و در صورت مشاهده موارد مشکوک بلافاصله با سامانه تلفن 110 تماس بگیرند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.