شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • آسمان گیلان صاف با احتمال رگبار خفیف
    11 تیر 1395 - 14:26
    شناسه : 8742
    0

    سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان گفت: آسمان استان تا اوایل هفته پیش رو، صاف با احتمال رگبار خفیف و پراکنده است. به گزارش بامردم، مازیار غلامی بیان کرد: نقشه های هواشناسی نشان دهنده استقرار جوی به طور غالب پایدار در منطقه است که بر این اساس، گاهی رشد ابر، وزش باد […]

    پ
    پ

    سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان گفت: آسمان استان تا اوایل هفته پیش رو، صاف با احتمال رگبار خفیف و پراکنده است.

    به گزارش بامردم، مازیار غلامی بیان کرد: نقشه های هواشناسی نشان دهنده استقرار جوی به طور غالب پایدار در منطقه است که بر این اساس، گاهی رشد ابر، وزش باد و احتمال رگبار خفیف و پراکنده پیش بینی می شود.
    وی آسمان امروز گیلان را صاف تا قسمتی ابری عنوان و برای فردا (شنبه) نیز همین وضعیت را پیش بینی کرد.
    غلامی ادامه داد: بیشینه دمای گیلان در شبانه روز گذشته با ۳۶ درجه سلسیوس مربوط به منجیل و کمینه دما با ۱۷ درجه مربوط به دیلمان بوده است.
    وی بیشینه و کمینه دمای شهر رشت در شبانه روز گذشته را نیز به ترتیب ۳۳ و ۲۱ درجه سلسیوس عنوان کرد.
    غلامی بیشینه دمای امروز استان را با ۳۶ درجه مربوط به رودبار و منجیل ذکر و کمینه دمای فردا را با ۱۶ درجه سلسیوس مربوط به دیلمان و ارتفاعات جنوب شرقی استان پیش بینی کرد.

    ایرنا

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.