پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • تکرار ماجرای آتنا در تهران | همسایه ها به خانه کفترباز شیطان صفت هجوم بردند
    24 شهریور 1396 - 1:35
    شناسه : 87436
    0

    عده ای از همسایه های محله ای در گمرک تهران که از ماجرای مرگ پسر 11 ساله خشمگین شده بودند به خانه قاتل کفترباز هجوم بردند. دقایقی پیش تعدادی از اهالی محله گمرک به خانه کفترباز شیطان صفت که در یک سناریوی هولناک ابوالفضل 11 ساله را به قتل رسانده بود رفتند و با شکستن […]

    پ
    پ

    عده ای از همسایه های محله ای در گمرک تهران که از ماجرای مرگ پسر 11 ساله خشمگین شده بودند به خانه قاتل کفترباز هجوم بردند.

    1 - تکرار ماجرای آتنا در تهران | همسایه ها به خانه کفترباز شیطان صفت هجوم بردند - آتنا

    دقایقی پیش تعدادی از اهالی محله گمرک به خانه کفترباز شیطان صفت که در یک سناریوی هولناک ابوالفضل 11 ساله را به قتل رسانده بود رفتند و با شکستن شیشه های خانه وی که قتلگاه ابوالفضل نیز بود ابراز انزجار کردند.
    این تجمع با حضور ماموران پلیس خاتمه یافت. قاتل 24 ساله که به تازگی دوره سربازی خود را سپری کرده بود به نیت نامعلومی ابوالفضل 11 ساله را به خانه خود کشاند و سپس او را با ضربات چاقو به قتل رساند.
    یکی از دوستان پدر ابوالفضل به رکنا گفت: زمانی که ابوافضل در برابر قاتل سنگدل مقاومت کرد او با چاقو به ابوالفضل حمله کرد و به سرش نیز چندین ضربه وارد کرد و او را به طرز فجیعی به قتل رساند.
    قاتل پس از قتل ابوالفضل همراه برادر خود جسد را در حالی که میان پتو و کیسه پیچیده شده بود به بیابان های اطراف تهران برد و رها کرد.
    هم اکنون کفترباز شیطان صفت دستگیر شده و در بازداشت به سر می برد. پرونده این جنایت هولناک برای رسیدگی روی میز قاضی سهرابی، رئیس شعبه نهم بازپرسی دادسرای امور جنایی تهران قرار گرفته است.

    رکنا

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.