جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41360 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • به جایی رسیده‌ایم که اگر اسم آقای هاشمی را پیش بعضی‌ها بیاوریم انگار گناهی انجام داده‌ایم | به جوانان مجال دهید | اختلافات را باید کنار بگذاریم
    25 شهریور 1396 - 1:36
    شناسه : 87550
    0

    خطیب جمعه لاهیجان گفت: بنده یک جمله عرض می کنم، من را زیر سوال نبرید، ولایت مداری ما این است، رهبر معظم وقتی به نام آقای هاشمی رفسنجانی رسیدند گفتند که ایشان سالیان متمادی با تدبیر با آگاهی و با تعهد ریاست کرد ولی به جایی رسیده ایم که اگر اسم آقای هاشمی را پیش […]

    پ
    پ

    خطیب جمعه لاهیجان گفت: بنده یک جمله عرض می کنم، من را زیر سوال نبرید، ولایت مداری ما این است، رهبر معظم وقتی به نام آقای هاشمی رفسنجانی رسیدند گفتند که ایشان سالیان متمادی با تدبیر با آگاهی و با تعهد ریاست کرد ولی به جایی رسیده ایم که اگر اسم آقای هاشمی را پیش بعضی ها بیاوریم انگار کار گناهی انجام داده ایم، نباید اینطور بگوییم، باید تابع رهبر باشیم هرآنچه گه ایشان گفتند نه جلو بیافتیم و نه عقب.

    امام جمعه جدید لنگرود 15 - به جایی رسیده‌ایم که اگر اسم آقای هاشمی را پیش بعضی‌ها بیاوریم انگار گناهی انجام داده‌ایم | به جوانان مجال دهید | اختلافات را باید کنار بگذاریم - اختلافات

    اختصاصی «بامردم»، حجت الاسلام مهدی صدیق در خطبه های نماز جمعه این هفته لاهیجان با اشاره به اهمیت امر به معروف و نهی از منکر، اظهار داشت: آنچه که معروف باشد و عقل و شرع آن را خوب بداند معروف است و هرآنچه که منکر و زشت باشد منکر نام دارد.

    وی اقود: نمونه بارز این موارد را در میانمار می توان مشاهده کرد، جنگ مذهبی میان بودایی ها و مسلمانان خیلی مهم نیست، این دروغ است، نمی خواهیم بگوییم اختلاف مذهب تاثیری نداشته، عده ای از افراطی های بودایی نیز با تحریکات بیرونی دخیل هستند اما اصل هدف این کار مذهب نیست نسل کشی و از بین بردن مسلمان هاست، این یک کار سیاسی است.

    امام جمعه لاهیجان تصریح کرد: جایزه صلح نوبل را به یک آدمکش دادند، آیا این کار زشت و منکر نیست؟ ای همه دنیا ای همه مدعیان چرا انقدر مردم را فریب می دهید؟ همین ها بوق و کرنا راه میاندازند که در ایران حقوق بشر رعایت نشده است، 400 هزار مردم بدبخت میانماری از خانه و کاشانه خود بیرون آمده اند، در جاده ها راهشان ندادند از رودخانه رد شدند بسیاری غرق نیز در این میان شدند تا به مرز بنگلادش برسند که همانجا هم در مرز بسیاری را تیر باران کردند و یک نفر دادش در نیمامد!

    وی افزود: متاسفانه نه فقط صدای کشور های اروپایی بلکه حتی داد دولت های اسلامی نیز در نیامده است، دولت مقدس اسلامی، مسئولین و دولتمردان ما با اینکه دفاع کردند اما این حدش نیست، باید داد زد و فریاد کرد.

    خطیب جمعه لاهیجان گفت: ما منکرات را فقط به خیابان هایمان آورده ایم، که یک نخ تار موی فلانی بیرون امده است فلانی آستین کوتاه پوشیده است و دیگری چنان است، بقیه موارد را کنار گذاشته ایم و افتاده ایم به جان این ها، این ها نیز مهم هستند و باید رسیدگی شوند اما مهمتر از این موارد رسیدگی به مواردی همچون میانمار است.

    وی افزود: امام حسین (ع) می فرمایند من حرکت کرده ام تا امر به معروف و نهی از منکر کنم، ایام محرم نزدیک است روحانیون، برادران و اساتید بنده می بایست بیشتر مجالس مردم را با واقعیات دنیا آشنا کنند.

    حجت الاسلام صدیق در ادامه خطبه های خود با اشاره به سیل اخیر در شهرستان، تاکید کرد: از همه مسئولین کشور، از استاندار جدیدی که به گیلان می آید و همه مسئولین قاطعانه می خواهیم که هرچه زودتر به مشکلات مردم منطقه رسیدگی کنند.

    وی با بیان اینکه اسلام منطق دارد و رفتار ها باید عاقلانه باشند، گفت: از همه مسئولین، برادران و خواهران و خانواده ها می خواهم که به جوانان مجال دهند تا جوانان حرف های خود را بزنند، به جوانان نیز توصیه می کنم منطقی و با تدبیر حرف بزنند، به صحنه بیایند و صحنه را خالی نکنند.

    خطیب جمعه لاهیجان خطاب به مردم تاکید کرد: برخی حرف ها و اختلافات را باید کنار بگذاریم و با هم وحدت داشته باشیم، دشمن اختلافات را می خواهد، دشمن از جمعیت و حضور مردم در نماز جمعه راضی نیست، باید یک‌دل شویم و اختلافات را کنار بگذاریم.

    حجت الاسلام صدیق با اشاره به دیدار اخیر رییس و اعضای دوره جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام با رهبر انقلاب، اظهار داشت: آقا در این دیدار به چند وظیفه مهمی اشاره داشتند، اول اینکه در تشخیص مصلحت دقت شود، دوم مشاوره دادن به رهبری در سیاستهای کلی نظام و سوم راه حل دادن دادن برای حل معضلات بود، همچنین آقا راجب اعضای فقید و مرحومین گذشته این مجمع نیز بیاناتی داشتند.

    خطیب جمعه لاهیجان گفت: بنده یک جمله عرض می کنم، من را زیر سوال نبرید، ولایت مداری ما این است، رهبر معظم وقتی به نام آقای هاشمی رفسنجانی رسیدند گفتند که ایشان سالیان متمادی با تدبیر با آگاهی و با تعهد ریاست کرد ولی به جایی رسیده ایم که اگر اسم آقای هاشمی را پیش بعضی ها بیاوریم انگار کار گناهی انجام داده ایم، نباید اینطور بگوییم، باید تابع رهبر باشیم هرآنچه گه ایشان گفتند نه جلو بیافتیم و نه عقب.

     

    جمعه لاهیجان 1 - به جایی رسیده‌ایم که اگر اسم آقای هاشمی را پیش بعضی‌ها بیاوریم انگار گناهی انجام داده‌ایم | به جوانان مجال دهید | اختلافات را باید کنار بگذاریم - اختلافات جمعه لاهیجان 5 - به جایی رسیده‌ایم که اگر اسم آقای هاشمی را پیش بعضی‌ها بیاوریم انگار گناهی انجام داده‌ایم | به جوانان مجال دهید | اختلافات را باید کنار بگذاریم - اختلافات جمعه لاهیجان 4 - به جایی رسیده‌ایم که اگر اسم آقای هاشمی را پیش بعضی‌ها بیاوریم انگار گناهی انجام داده‌ایم | به جوانان مجال دهید | اختلافات را باید کنار بگذاریم - اختلافات جمعه لاهیجان 3 - به جایی رسیده‌ایم که اگر اسم آقای هاشمی را پیش بعضی‌ها بیاوریم انگار گناهی انجام داده‌ایم | به جوانان مجال دهید | اختلافات را باید کنار بگذاریم - اختلافات جمعه لاهیجان 2 - به جایی رسیده‌ایم که اگر اسم آقای هاشمی را پیش بعضی‌ها بیاوریم انگار گناهی انجام داده‌ایم | به جوانان مجال دهید | اختلافات را باید کنار بگذاریم - اختلافات

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.